طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سخنی با مخاطبینم

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۶ ب.ظ

دوستان آیا از میان شما کسی هست که به بسته بودن نظرات پست قبل اعتراضی داشته باشد؟؟

آیا کسی احساس کرده که به او توهین شده؟

آیا بستن کامنت به معنای بی اهمیت بودن نظر مخاطب است؟

بی رو دربایستی لطفا پاسخ دهید

اگر فکر میکنید ناراحت میشوم ناشناس کامنت دهید

با تچکرات :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۱
اَسی ...

نظرات  (۲۰)

:))))))
نه کسی نیس اصن 
پاسخ:
ولی من جدی گفتم :|
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۴ | پریســآتیـــس | (:
نہ من مشکلے نداشتم عزیزجان ؛)
پاسخ:
عزیزم :)
سلام
نه اصصصصصصصصصصصصصصصلا
اصلا چرا کسی باید ناراحت بشه ؟ وبلاگ شخصی هست دلتون میخواد قسمت نظرات رو ببندید 
پاسخ:
سلام
آخه یه نفر اعتراض کرده
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۴ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
نه واقعا بعضی وقتا باید یادآور بشیم وبلاگ علاوه بر رسانه یه تریبون شخصی هم هست:)

پاسخ:
واقعا بعضی پستا هستن که مخاطب هیچ پیش زمینه ی ذهنی ازش نداره! مربوط به نویسنده ست و نویسنده این حق و داره که از دیگران بخواد در موردش سکوت کنن
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۷ محمد حسین
پست قبلی چی بود یادم نمیاد:دی 
پاسخ:
یعنی شما آخرشین!!! :|
نه..گاهی وقتا ادم دوس دارم کامنت دونی رو ببنده..ناراحتی نداره که :|
پاسخ:
همین و بگو :/

وب خودته عزیزم.. هر طوری دوست داری باش..

گاهی یه حرفی دلت میخواد بزنی؛ اما نمیخوای در جوابش چیزی بشنوی.. فقط همینکه گفته باشی.. فکر کنم اینم ازون دسته هاست.. نه ؟!

پاسخ:
دقیقا همینطوره
فکر نمیکنم این کار بی احترامی به نظر مخاطب تلقی بشه...
نه والا
پاسخ:
قربون آدم چیزفهم !
سلام :
بزارین اول پست قبلی رو ببینم ....
پاسخ:
سلام!
بفرمایید :)
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۴ ام اسی خوشبخت
سلام
من که تازه رسیدم اما از نظر من اشکالی نداره :)
پاسخ:
سلام
خیلی خوش اومدین :)
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۳ علی گوهری
من راستش معنیشو اصن نفهمیدم
یه کم دیر میگیرم کلا :/
پاسخ:
یعنی همه ی مخاطبین گوشی به اسم یه نفر سیو باشه، مثلا شماره ی بابا و مامان و دوستا و همکلاسیا همه با 1 اسم واحد سیو باشن! هرکی زنگ میزنه یا پیام میده فقط یه اسم خاص نمایش داده بشه و جز اون اسم دیگه ای سیو نباشه تو گوشی
نه بابا گاهی ادم دوست داره فقط بنویسه بدون اینکه کسی نظر بده یا حرفی بزنه.
یاعلی
پاسخ:
:)
یا علی
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۵ علی گوهری
آهاا ممنون
پاسخ:
خب خدا رو شکر
خواهش :)
خیر برداشت توهین نکردم:)
پاسخ:
ممنون :)
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۹ محمد حسین
آخر چی ام؟:))

من پست قبلی رو نفهمیدم ولی !!!
پاسخ:
آخر فراموش کارا :/
به پاسخی که واسه کامنت آقای علی گوهری تو همین پست نوشتم ارجاعتون میدم!
نه
پاسخ:
مرسی
فکر نکنم بسته بودن نظرات باعث ناراحتی مخاطب داشته باشه
نویسنده دوست داشته ببنده خب:دی
از نظر من مهم خودتی والا:*
ما که اومدیم خوندیم ناراحت هم نشدیم و رفتیم تازه قسمت موافق نظر سنجی رو هم زدیم:دی
پاسخ:
باعث ناراحتی داشته باشه ;)
شما عزیز منی چون :***
:)
بسته بودن کامنت دونی خیلی هم خوبه. خصوصا در مقابل جواب ندادن به کامنت...
پس بی خیال :)
پاسخ:
اتفاقا خوب نیست! من خودم وقتی میرم وبی که کامنتاش بسته ست احساس خفگی بهم دست میده، حس میکنم بیگانه ام! ولی بستن کامنت تعداد اندکی از پست ها از نظرم ایرادی نداره.
درمقابل جواب ندادن به کامنت و خوب اومدین!!!! از کجا فهمیدین مورد بحث من و فردی که اعتراض کرد در این باب بود؟؟؟ O_O
یعنی اون یه نفر کی می تونه باشه که اینقدر عزیزه که همه به اسم اون دیده میشن ؟! :)))) 
پاسخ:
واقعا کیه؟؟؟ کیه!!! :)))))
نه باو..راحت باشید
پاسخ:
خوشحالم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">