طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دعوت میکنم از...

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۰ ب.ظ

گفته بودم تو این پست کادوهای تولدم و میذارم، ولی به دلایل امنیتی عقب انداختمش!!

داشتم واسه این پست عکس میگرفتم، داداش بزرگه اومد گفت: میخوای بفروشیشون؟؟!! گفتم نه :دی

مامانم اومد یه کم به لباسام نگاه کرد بعد دستش و برد سمت آسمون و گفت: خدایا به دخترم عقل بده :(

بعد که گفتم قضیه چیه گفت: کارت که تموم شد برو یه اسفند واسه خودت دود کن چشم نخوری :)

گفتم: یعنی اینقدر خوش تیپم؟؟؟ =)))


از شما هم دعوت میکنم تو این مسابقه شرکت کنید، هرچند شما یارای رقابت با من و ندارید :-P ولی به هر حال آخرش مشخص میشه که:

کی از همه خوش تیپ تره؟؟ ;)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۹ هنوز یلدا
ممنونم اسی جان:*
پاسخ:
خواهش میکنم یلدا جانم :**
ممنون از شما واسه برگزاری این مسابقه ی قشنگ ^_^
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۷ علی گوهری
خیلی ممنون :///
پاسخ:
چرا؟؟؟
حتما شرکت کنید ها !!! :)
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۱ بای پولار
امیدوارم برنده بشی :)
پاسخ:
مرسی :)
شمام شرکت کنید حتما!!
کی ازهمه خوش تیپتره؟
من من من من
خخخخ
پاسخ:
آفرین :)))))
نه قطعا هیچکی بمن نمیرسه در خوش تیپی :دی
پاسخ:
پس شرکت کن ببینیم !! ;)
ولی من از همه خوشکل ترم
پاسخ:
شرکت کنید واسه اثباتش :دی
۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۵ روزمرگی ...
من من من من .. ^_^

+ دلایل امنیتی ؟ O_o عوامل کودتای استانبول اینجا هم نفوذ کردن مگه ؟ :)
پاسخ:
خواهیم دید :دی
نه بابا!! دقیقا بخاطر همین مسابقه! آخه کادوهام و تو مسابقه گنجوندم ;)
۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۸ روزمرگی ...
نهه.. پستتون رو ادامه دادم فقط! :)))
اصن ما واشر شلنگ.. شما ارباب حلقه ها!! :))

از اون لحاظ..
ممنون از همکاری دوستان و آشنایان! :)
پاسخ:
کم آوردین؟؟!!! :))))
عقب ننشینید! رقابت میکنیم ;)
با تشکر از اهالی محل :دی
۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۸ روزمرگی ...
رفاقت از رقابت مهمتره.. :-)
[کم آوردن] :))
پاسخ:
من که میدونم شما شرکت میکنید!! ولی باشه اسمش و رفاقت میذاریم :)
مررسی داداش خخخخ
منم هم خونه ای هام تعجب کردن خخخخ
داستان داشتم خخخ
پاسخ:
:))
پس شرکت کردین!!!
یه رقیب تازه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">