طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

حد محرمیت چقدره دقیقا؟؟

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ب.ظ

پسرخالم اومده مثلا میخواد سلام کنه

ساعدش رو آورده جلو که دست بده

فکر نکنید دستش خیس بود ها!

احساس بزرگ شدن و به تبعش نامحرم شدن بهش دست داده

هم میخواد دست بده هم نمیخواد!!!

بهش میگم: این یعنی چی مثلا؟؟ الآن ساعدت محرمه یعنی؟؟؟


+یه کلامی هم همین الآن منعقد کردن که لازم شد عرض کنم:

داره کارتون میبینه، راوی میگه: دوره ی بی خانمانی

پسرخاله گفت: بی خانمانی یعنی مردها شوهر ندارن :دی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

:))))
حالا به هر حال دست داد یا نداد؟
:))
پاسخ:
داد دیگه! ساعد داد :دی
۱۸ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۸ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
عجب:/
پاسخ:
;)
۱۸ تیر ۹۵ ، ۰۶:۳۶ پسر انسان
دست دادن که هیچ
حرف ها هم باید به حد ضرورت باشد.
پاسخ:
بله همینطوره
خوب بنده خدا میخواسته مرحله به مرحله این نامحرمیت راشروع کنه .....
پاسخ:
آره مثل اینکه!
خوش اومدین
۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۰ بای پولار
خوب چند سالشه. بگو تا با حال خودم تو اون سن و دردسرایی که با دخترا و خانومای فامیل داشتم تطبیقش بدم :دی
پاسخ:
شهریور 11 سالش تموم میشه تازه!
کلاس پنجم و خونده میخواد بره شیشم :|
(:(: مردهایی شوهرندارن
پاسخ:
:))))))))
خخخخخخ
خدا حفظشون کنه
پاسخ:
:))
ممنون
۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۲ بای پولار
درست همون سن و سالیه که منم همچین تنتقضاتی رو تجربه کردم! یه عده حجاب می گرفتن و می گفتن رعایت کن پسرجون! یه عده هم نه. و خودم هم مونده بودم چیکار کنم این وسط!!!
پاسخ:
این که فعلا بچه ست! قدش هم نیم وجبه!! بهش میخوره دوم ابتدایی باشه!
منم که اصلا حرفی بهش نزدم که مستاصل شده باشه  o_O
خخخخخخخخ
پاسخ:
:دی
به این می‌گویند نامحرمیت کله گنجشکی!
پاسخ:
عاالی بود تعبیرتون =)))))
خخخخ
پاسخ:
:))
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۷ روزمرگی ...
این پسرخاله تون میشه.. پسر عمۀ همون پسردایی کوچیکه تون دیگه ؟ :)
پاسخ:
دقیقا! :))
شما خیلی باهوشید ها :دی
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۲:۱۲ روزمرگی ...
^_^
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">