طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پیشنهاد استثنایی !!!

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ

اگه بهتون بگن که یه میزان خاص حقوق بهتون میدن و شما برای دریافتش دو تا راه پیش رو دارید :

1_ برید سرکار و مشغول بشید

2_ تو خونه بشینید و بیکار باشید

شما کدومش رو قبول میکنید؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
اَسی ...

نظرات  (۲۲)

خب معلومه 1
بیکار بودن اصلا جالب نیست حتی اگه پول بگیری..
پاسخ:
اوهوم
از بیکاری متنفررررم!!!
1
پاسخ:
منم
ههه......

واسه من (((2)))) باحال تره
پاسخ:
جالبه!!
خوش اومدین
2
پاسخ:
خووبه!!!
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۷ پریســـآتیـــــس : )
2
چون بہ اندازہ ی کافی کار دارم خودم :دی
پاسخ:
پس حسابی خسته ای ;)
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۸ هانیه شالباف
صددرصد 1
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
3/:
پاسخ:
چی هست؟؟ :|
مسلما یک :) 
پاسخ:
باریکلا پر تلاش :)
بستگی به میزان حقوقش داره:دی
پاسخ:
پولکی خوبه؟؟ :دی
قطعا یک
پاسخ:
عالی!
mamnunam
پاسخ:
؟؟ o_O
خوش اومدین
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۶ محمد حسین
کم تر از ماهی 10 تومن قبول نمی کنم :دی 
پاسخ:
10 هزار تومن؟؟ آخی چه قانعین شما P-:
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۲ پیمان کرامتی
میرم سرکاری که بهش علاقه دارم واقعا
پاسخ:
هوم
برم سرکار و مشغول باشم
پاسخ:
موافقم
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۰۸ قاسم صفایی نژاد
سر اون کار نرم و حقوقش رو بگیرم، همزمان برم یه جای دیگه کار کنم، هم یادگیری داشته باشم هم حقوق اونجا هم بگیرم :))
پاسخ:
در این شکی نیست که هدف شما صرفا یادگیریه!!
هم خدا هم خرما دیگه؟ :دی
111111111111111111
دستم تو شماره گیر ، گیر نکرده :دی 
 خب معلومه کار ولی در حد تعادل :)
الان من سرکار هستم ولی خواب و استراحت رو  ندارم :|
هر دو خوبن بنظرم یه تعادل ایجاد کن که هم بریم سر کار هم بخوابیم ؛ )


+
سلام عرض شد دخترم:)
خوبی دخترم ؟:دی 
دوست داشتم یک لحظه بهت بگم دخترم :))
دخترم امیدوارم خوب و خوش باشی :**
پاسخ:
:))))
گل گفتی، تعادل!
سلام عزیزم:***
مرسییی :)
چقدر خوشم اومد ^_^
همچنین تو عزیزدلم :** :)
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۶ محمد حسین
10 هزار میلیون تومن :دی
پاسخ:
چنین عددی نداریم:دی
ریاضیتون چند بوده شما؟؟؟
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۴ روزمرگی ...
2
کار خوبه کلا.. اما نوع کارشم مهمه !

امروزه روز.. دو تا راه دیگه هم وجود داره واسه پول در آوردن.. که زیاد میبینیم نمونه هاشو!! :|
3. برید سرکار و بیکار باشید
4. تو خونه بمونید و مشغول بشید
والاع! :)
پاسخ:
2؟؟!!
من کار خاصی مدنظرم نبود، به طور کل منظورم این بود که در ازای کار حقوق بگیرید
3 که زیاده ولی4؟؟
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۲ محمد حسین
نه دیگه من از شما باید بپرسم ریاضیتون چند بوده !!!
10000 میلیون یعنی جلوی میلیون 4 تا صفر بذار میشه چه عددی ؟!
پاسخ:
من ریاضیم20 بود!
میدونمم که4تا 0اضافه میشه! ولی اسمش ده هزار میلیون نیست!
چیه؟؟!
1
بیکاری خر است
مخ رو باید کار گرفت تا اون مارو کار نگرفته!
باید مشغول بودو یاد گرفتو رشد کرد
حالا تو هر شرایطی یه راهی رو باید انتخاب کرد که صدمه کمتری بزنه این مشغله...
پاسخ:
آفرین!
دقیقا...
۰۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۲ روزمرگی ...
منظورم 1 بود.. اشتباهی دیدم! :)

4 مثل کارهای دورکاری یا طراحی یا هکینگ و ... :)
پاسخ:
تعجب کردم!!

هکینگ؟؟ داریم؟؟!!!
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۴ مائده حوائی
بیکار نمی مونم. میرم سر کار و تلاش میکنم یه کار بهتر پیدا کنم تو این مدت
پاسخ:
پس شماره 2 رو انتخاب میکنی
ولی در اصل 1 و انتخاب کردی ها !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">