طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

میشود؟

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۴ ق.ظ

کاش میتوانستم به دوردست ترین نقطه ی دنیا فرار کنم

جایی به دور از هر جنبنده ای

و آنقدر زار بزنم تا خالی شوم

سبک شوم

.

.

من که پنجره ی دلم را قفل زدم!

پس این غصه ها از کجا به قلبم سرازیر میشوند؟؟؟

.

خدایا

میشود روزی به خانه ی دل من هم شادی بباری؟ :'(

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

کاش بشود...
پاسخ:
کاش...
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۰۶ دچــ ــــار
الاهی بشه :)
پاسخ:
آمین...
ناشکری نکن دختر
:\
پاسخ:
:(
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۴ ماهی سیاه کوچولو
شادی و غصه کنار همن مثه خورشید و ماه
صب کنین اون یکی بیاذ
پاسخ:
ولی خورشید و ماه کنار هم نیستنا!
صبر میکنم...
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۲ پریســـآتیـــــس : )
بله ڪه میشه عزیزجانم :) دلت همیشه آروم و شاد ؛)  
پاسخ:
ممنونم عزیزم :**
کاش میشدفرارکرد
پاسخ:
واقعا...
خدا :
میشود روزی به خانه دلت شادی بباری ؟
پاسخ:
یعنی خودم شادی به دلم ببارم؟!!
امیدوارم شادی خیلی زود به دلت رخنه کنه ...
پاسخ:
ممنونم...

بنظر من اونقد دور نشو بجاش مثل من که میخوام کیسه بوکس بخرم یه بوکس بخر حله :)))))))))))

همه غم و درد و مشکلات  رو با تمام قوا اونجا خالی کن :))))))))



+

سلام

الان بهتری ؟ :)

اگر نیستی با هم بریم کیسه بوکس بخریم ؟:دی

پاسخ:
چه ایده ی قشنگی!!! عاااااالیه :))))
سلام گلم
آره خیلی بهترم :)
ولی به فکر یه کیسه بوکس هستم ;)
بعله.. ببارید یا بیاریدش مهم نیست..
مهم فاعل بودن شماست نه کس دیگه
پاسخ:
آره
همینطوره
باید خوب باشم
خیلی خوب
هیچ دلیلی واسه ناراحتی نیست
هیچ دلیلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">