طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بزن باران که یک دنیا غمینم

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

مثل وقتی دلت یه دنیا پره و هر آهنگی گوش میدی سوزش چشمات بیشتر و بغض تو گلوت نفسگیرتر میشه و هر وبلاگی میری از غم و فراق نوشته

اونوقته که سیل اشکات با صدای رعد و برقی که نوید بارون میده یکی میشه

.

 

دلم گرفته ای دوست

هوای گریه با من



+عنوان از خودم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۴
اَسی ...

نظرات  (۹)

هی
پاسخ:
:(
اخی
به دلتون بگید بباره
اینجا هوای خیلی گرمه
پاسخ:
اینجا از دیشب سرد شده
اوج بارش دلم دیشب بود! با این که تو جمع بودم اما نمیتونستم جلوی اشکامو بگیرم
عزیزم :(((
نبینم غمگین بودنت رو...
پاسخ:
نگار ... :'''((((
قائدتا باید یک دنیا غمگین باشید نه غمین:دی.
امیدوارم حال دلتون همیشه خوب باشه.
پاسخ:
غمین شکل کهن غمگینه
ممنون، منم واسه شما امیدوارم
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۵ دچــ ــــار
در کوی عشق شوکت شاهی نمی خرند...
پاسخ:
مرسی
چ لذت بخش و مطبوع است مهتابِ پس از باران ...
اخوان
پاسخ:
بله :)
ممنووون
عه چرا عزیزم !!!
نبینم غمتو خانومی :*
پاسخ:
فدات عزیزم:**
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۳ هانیه شالباف
صبح میشه این شب ...
باز میشه این در ...

صبر داشته باش :)
پاسخ:
همینطوره!
ممنون :)
چه سوزناککک
پاسخ:
هعی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">