طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

قضاوت نابجا

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ب.ظ

دیروز تو یه مجلسی نشسته بودم، یکی از افراد دستش و گرفته بود جلوی بینی و دهانش

یه مدت گذشت دیدم همچنان دستش رو بینیشه! هیچکس دیگه ای جز اون فرد بینیش و نگرفته بود! مسلما اگه بویی بیاد همه متوجه میشن!

تا آخر مجلس اون فرد به همین شکل بود

من وقتی رفتارش و دیدم خیلی عصبانی شدم! میخواستم بهش بگم کاری کردی که دماغت و گرفتی؟؟؟ :/

امروز که به همون مجلس رفته بودم اون فرد نزدیک من نشسته بود، دیدم بازم دستش جلوی صورتشه!!

همونطور که داشتم نگاهش میکردم که ببینم مشکلش چیه، شنیدم که به بغل دستیش گفت: هنوز درد دندونم کم نشده...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

/:
پاسخ:
...
پیش داوری ممنوع
یه کمپین رابندازید
خخخ
پاسخ:
شما همراهی میکنید؟؟ ;)
اخی بنده خدا :)))
پاسخ:
آره واقعا...

سلام :)


اگر نمیدانی از من بپرس...

اگر قبول نداری با من بحث کن...

اگر دوست نداری به من بگو...

اما هیچوقت در مورد من

یطرفه قضاوت نکن...

پاسخ:
سلام باران
خوبی؟
وبلاگت و حذف کردی؟؟؟؟؟؟
کجایی الآن؟؟؟؟؟؟ :(
مرسی از کامنت قشنگت
خیلی کار بدی کردین که در موردش قضاوت کردین

 وای وای وای :دی
پاسخ:
و وای :/
:)
خدا کمکون کنه زود قضاوت نکنیم 
پاسخ:
آمین
چیکار ب کار اون طفلی داشتین خو.. اصن دندونشم درد نمیکرد هم نباید چیزی میگفتین بهش! والاع:(

+این علامت بالائیه لبخنده!
پاسخ:
نگفتم که!! میخواستم بگم! درحقیقت تو دلم گفتم :دی
ممنون از اطلاع رسانیتون! چون کاملا برعکسه :|
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۸ قاسم صفایی نژاد
چرا عصبانی می‌شید خب؟ اصلا دندونش هم درد نمی‌کرد، دلش میخواست :D
پاسخ:
چه معنی داره تو جمع؟ :/
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۱۰ یـک مـعــلـم . .
باسلام وتقدیم احترام،
.
یکی ازالزامات "طهارت قوه ی خیـال"،پرهیزاز بدگمانی به خلقـه،
درروایات داریم که "کار برادر(یاخواهر)دینی خود رابه هفتاد وجه،توجیه کنید . ."
یعنی اگه شخصی رو دریک وضعیت نامطلوب مشاهده کردیم،
فوراًحکم نکنیم که :بعلـــه! فلانی هم . .
بلکه،
پیش خودمون بگیم:
شاید  . .
یا شاید . .
شایدم . .
یا اصلاً شاید . .
.
درتاریخ زندگی ائمه نقل شده که،
درزمان غربت امیرالمومنین،
بعضی از مردم ایشون رو درمعابرعمومی،مورددشنام وفحاشی قرارمی دادند.
روزی دریک کوچه ای،
فردی همین که حضرت علی رو دید،شروع کردبه اون حضرت توهین کردن . .
امام علی،
سرش رو پایین گرفت وبه خودش گفت:
"شایدداره به یک علی ِ دیگه فحش می ده . . !
شایدمنو با یک علی ِ  دیگه اشتباه گرفته . .!
وبدون هیچ واکنشی از اون جا عبورکرد.
.
درقرآن هم،خدای متعال،فرموده:
اجتنبوامن الظنِّ . .
ازگمان های بد"پرهیز"کنید . .
.
همه ی ما،درطول زندگی خودمون،خودآگاه یا ناخودآگاه،دچارچنین حسی شدیم،
مهم اینه که با بدگمانی به خلق،
قوه ی خیال ِ"خودمون" رو درمعرض آلودگی قرارندیم.
قوه ی خیالی که تاابدهمراه ِماست . .
.
.
++همه مثل شما "شجاعت" ندارن ، اشتباه ِ (هرچندذهنی ِ)خودشون رو بازگو کنن . .
++همین رویدادهای کوچیکه،که،تجربه های ذی قیمتی رو دراختیارانسان می گذاره . .
++ان شاء الله درسیرالهی و رشدمعنویتون،موفق باشین^ـ^

++طاعت وعبادتتون هم،مقبول ذات احدیت پروردگار،قراربگیره،
ان شاءالله . .
.
ببخشیدکه مصدّع شدم ،
درپناه خدای مهربون باشید . .
پاسخ:
سلام و احترام متقابل :)
چقدر قشنگ گفتین! اگه اینطور رفتار کنیم زندگی خیلی زیباتر میشه و خودمون حس خیلی بهتری خواهیم داشت^_^
متشکرم از کامنت واقعا کاملتون
خیلی خیلی لطف دارید
طاعات شمام مورد قبول درگاه حق
این چه حرفیه؟ بازم ممنون
مرسی، همچنین
واقعاً خوب شد نگفتی
پاسخ:
بله خیلی...
البته هیچوقت نمیگفتم :)
اخخخخخخخخخخخخ
بد دردیه لامصب
:/

شادزی
پاسخ:
بدددد :/
مرسی عزیزم، همچنین :*
جالب بود
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">