طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

میهمان تصویری 4

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ق.ظ

سلام همراهان :)


میهمان چهارم وبلاگ رو بهتون معرفی میکنم:



ایشون قرار بود سومین میهمان ما باشن، ولی میهمان شماره ی 3 پیشدستی کرد و گوی سبقت رو ربود :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۲
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۲۲ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۰۷ یـک مـعــلـم . .
ازآشنایی باایشون،خوش وقتیم:))
معصومیت ِ دوست داشتنی ئی داره^ـ^
.
این عکس،من رو یادمطلبی انداخت،که درباره ی کاکتوس هانوشته بودم:
. .
"کاکتوس ها،صبورند،
متین،
باوقار . .
آروم . .

صادقند،
درعین مهربونی . .

عده ای،
دوستشون ندارند،
و
بعضیا،با تمام وجود عاشقشون هستند . .

کاکتوس ها،حجب وحیای زیادی دارند،
این که "گل رز" رو زیبـابدونیم،هنـرنکردیم!
هنـر،اینه که،
از ورای نگاه پر"حجب وحیا"ی کاکتوس ها،
زیبایی نهفته در "قلب" هاشون رو کشف کنیم؛
. .
با کاکتوس ها "مهربون" باشیم،
کاکتوس هایی که، آروم عاشق می شوند . . "
^ـ^
پاسخ:
ایشون هم متقابلا خوشوقتن :)
چه متن قشنگی :)
ممنون از نگاه لطیفتون :)
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۲ دچــ ــــار
بذارید توی بالکن وبلاگ پس:)
پاسخ:
بالکن؟؟ چه ایده ی قشنگی :)
اسمش چیه؟ : دی 
از آشنایی با ایشون خیلی خوشحالم :)))
پاسخ:
نمیدونم :|
ایشون هم همچنین ^_^
نماد پوست کلفتیه کاکاتوس:))))
پاسخ:
پوست کلفت چیه؟؟؟ :))))
مقاومت!! :دی
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۰ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
ژووووووووون منم عاشق کاکتوس شدم جدیدنی ها.
پاسخ:
کاکتوس هم عاشق تو شده جدیدنی ها ;)
کاکتوس دوست داشتنیه :))
پاسخ:
:)
خوش اومدین
آره ... به کاکتوس با این زاویه نگاه نکرده بودم ....
پاسخ:
کدوم زاویه؟؟
خوش اومدین
مهموناتون چرا اینقد تیغ تیغین؟؟ :((
پاسخ:
من بی تقصیرم :|
اینم خنده بود؟؟!! O_o
چه تُپل مُپله((((((:
پاسخ:
اتفاقا برعکس! کاملا باریک و تخته ;)
بله.. اینم ..! :)))
پاسخ:
:|
این خنده ست ولی قبلی ناراحتی بود!
هوم منم کاکتوس خیلی دوست دارم ^__^
از آشناییشون و تون هم خیلی خوشحالم :)))
پاسخ:
چه خوب :)
مرسی، ما هم خیلی از آشنایی شما خوشوقتیم ^_^
خیلی خوش اومدین
میدونید من یه پست درباره ی شما نوشتم؟؟!! ;)
خیلی جلفن کاکتوسا می دونید چرا ؟! 
با این هیبت مردونشون یه گل فانتزی جینگولی میدن :)))) 
پاسخ:
:)))))
اتفاقا نشون دهنده ی اینن که در اوج زمختی هم میشه لطیف بود ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">