طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من ماندم و جای بوسه هایش...

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ق.ظ

این یک متن عاشقانه است

مخاطب خاص دارد!


امروز یه حشره ی سیاه کوچیک رو لباسم دیدم، خواستم بیشتر بهش دقت کنم ببینم چیه که یهو پرید!!

فهمیدم ای دل غافل!! این که کک بود!!! :(

هرچقدر دنبالش گشتم پیداش نکردم...

از یافتنش ناامید و بیخیال شدم

با خودم گفتم حتما پوستمو میکنه :(

اما از آنجا که کک ها نیز مخلوقات خدایند و در برابر خالق خویش وظایفی دارند، تردید به دل راه ندادم و با این فکر که کک جان روزه تشریف دارن و منو میل نمیکنن، خوابیدم :دی

در خواب و بیداری بودم که احساس کردم یه چیزی رو گردنم داره راه میره، با دستم انداختمش و دیدم همون ککه ست!!! تا خواستم بگیرمش دوباره پرید!!

در بهتی عمیق فرو رفته بودم که نقطه ای سیاه توجهم رو جلب کرد!! بدون این که به این فکر کنم که آیا آشغاله یا ککه، گرفتمش و به سمت شیر آب یورش بردم!!!

تو یه ظرف مقداری آب ریختم و نقطه ی سیاه رو انداختم تو آب!!

بعلهههه!!! همون کک بود :))

و به این ترتیب بود که من موفق به شکار یک عدد کک شدم و خودم و اهل خانه رو از خطری عظیم نجات دادم ^_^


حالا من موندم و ناخنام و آثار جرم اون مرحوم :/


+ ای اهل مجاز ! بدانید و آگاه باشید که کک ها ایمان ندارند!!!

++ چیه؟ با دیدن عنوان منتظر بودین من شکست عشقی خورده باشم؟؟ اونم به چنین فجاعتی؟؟ اف بر شما باد!! :دی


+++ داداش کوچیکه اونقدر خوشحال شده بود که ککه رو کشتم! اصلا باورش نمیشد! میگفت چطور گرفتی؟ واقعا کشتی؟

تازه رد پاهای ککه رو هم رو بدنش نشونم داد :))


پ ن: واسه عنوان این گزینه ها رو هم درنظر داشتم :

روزه نداشت، کشتمش!

تو رفتی و جای پایت مانده بر دلم...

سزای هر آنکه روزه نگیرد مرگ است!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۱
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

اون عنوان آخری خیلی مرتبط با متن بود:دی.
کک چه شکلیه؟منو نیش زده ولی تا حالا ندیدمش ای بزرگوار رو:)))
پاسخ:
:))
مثل یه سوسک خیلی کوچیکه در اندازه ی یکی دو میلیمتر، به رنگ قرمز مایل به سیاه!
این بزرگوار به صغیر و کبیر رحم نمیکنه :))))
آقا عنوان منکراتی شده
الان گزارش میدم
ریپرتتونم میکنم
ایشششش
پاسخ:
خخخخخ
شما آزادین :دی
وای نگو..نگو از این کک..
پوست من رو میکنن..بخدا هربار یه کک بیاد توی خونمون پدرم درمیاد :|
پاسخ:
فاجعه به بار میاره :/
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۰ دچــ ــــار
مخاطب خاصت ...کشته ی عشق شد:))
پاسخ:
بدجور :)))))
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۳ قاسم صفایی نژاد
عالی بود به خصوص پ.ن :))
پاسخ:
ممنونم
خوش اومدین
تو روستاها میگن زیاده به خاطر دام و اینا
چجوری اومده خونتون.نیاد خونه ما که من اصلا حوصلشو ندارم:دی
پاسخ:
من نمیدونم از کجا پیداش شد :|
شتریه که دم خونه همه میخوابه خخخخ
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۲ علی رحمانی پور
حالا کک رو بیخی من منتظر داستان عاشقانم
با احساسات ما بازییکنی؟با این عناوین جنجال انگیزت
قشنگ بود ممنون
پاسخ:
خب داستان و گفتم دیگه! مگه کک نمیتونه یه موضوع عشقی باشه؟؟ :دی
لطف دارید
خوش اومدید
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۵ هانیه شالباف
خوب بود :))
احتمالا اون کک یهودی یا مسیحی بوده !
پاسخ:
به احتمال زیاااد!!
خوش اومدین
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۲ پریســـآتیـــــس : )
عہ من تا حالا کک ندیدم از نزدیک ! ان شاءاللہ نہ ببینمش نہ جای بوسہ ھاش بہ تن و بدنمون بیفتہ :دی
پاسخ:
آممییییین :)))))
روزه نداشت کشتمش
.
این قشنگتره
پاسخ:
:)))
مرسی
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۰ مستر نیمــا
انتخاب عنوان فوق العاده  بود:))))
پاسخ:
خواهش میشه :دی
+
میشه گفت ک آنهایی ک ایمان ندارند کک هستند؟؟

++
اف..!:(

+++
احساس ناجی بودن دست داده بهتون الان؟

پ ن
همین عنوانه خوبه:(

پاسخ:
شاید بشه! هر چیزی ممکنه :|
معلومه شما منتظر شکست عشقی بودین :)))
ناجی که سهله! من قهرمانم :/
حالا چرا ناراحت؟؟ :)
الکی مثلا منتظر شکست عشقی بودم!:))
:))
ناراحت نبود.. علامت لبخندبود.. گویا مشکل از صفحه کلیدمه!

الان بالایی ها خندن یا ناراحت؟؟:/
پاسخ:
صفحه کلیدتون کل هویت کامنت رو عوض کرد :|
تو کامنت قبلی علامتا ناراحت بودن
این بالایی ها خنده ان :)
:||

حالمان را خراب کردی با این موجود :||

ولی بقول مستر نیما کلاه بسر که من نمی دونم شیخ چه به کلاه :دی 
عنوان عالی بود :)
اون مخاطب خاص تون هم عالی بود 
بنظرم بعنوان بهترین پست 95از همین الان رزوش کن :)))

پاسخ:
:دی
کلاه مده آخه ;)
مرسی
غلام شماست :پی
تا این حد یعنی؟؟ :)))))
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۷ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
بابت این موفقیت عظیم بسیااااااااااااااااار تبریک
پاسخ:
بسیااااااار متشکر :)))
دقیقا .. معنی کامنتو کن فیکن کرد! :)
پاسخ:
بدجور !!! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">