طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نسل سوخته

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۴۵ ق.ظ

دقت کردین همه خودشون و نسل سوخته میدونن؟؟

دهه چهلی ها میگن ما نسل سوخته ایم، دهه پنجاهی ها میگن نخیر ما نسل سوخته ایم، دهه شصتی ها میگن نسل سوخته ماییم!!

اما به نظر من نسل سوخته دهه هفتاد به بعده

چرا؟؟

شاید از نظر رفاه و امکانات خیلی بالاتر از نسل های قبلشون باشن، اما خیلی چیزای دیگه رو ندارن

مثلا وقتی درس خوندن، آینده ی شغلی ندارن

اگه ازدواج کنن هیچ تضمینی نیست که ازدواجشون پایدار باشه

اگه بچه دار بشن معلوم نیست بچه هاشون تو چه جور محیطی رشد میکنن و آیا میتونن امنیت لازم رو داشته باشن؟


در کل خیلی دنیا بد شده و هرچند راحتی بیشتر شده، مشکلات هم بیشتر شده

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۵۶ سعید یگانه (جاوید)
با اینکه خودم دهه پنجاهی هستم ولی نسل سوخته واقعی رو دهه 80 و دهه 40 می دونم
پاسخ:
جالبه!
خوش اومدین
هر کسی هم که می گه نسل سوخته ایم، دلایلش رو که میبینیم میگیم پربیراه نمی گه!
سلام :)
پاسخ:
بله :))
سلام!!
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۵:۵۲ ماهی سیاه کوچولو
دهه هفتادیها در عین اینکه همه بهشون یعنی دارن محبت میکنن، خیلی تنهان...
این بدترین دردشونه
پاسخ:
تنهایی...
ههههه  
هیچ نسلی سوخته نیست . مهم دیدگاه ما به زندگیه خیلی از ما قسمت خالی لیوان رو میبینیم ولی غافل ازآنکه لیوان قسمت پری هم داره 
پاسخ:
:|
اون که بله! کلا ماها همیشه سعی داریم تو اعلام بدبختیامون از دیگران پیشی بگیریم و ثابت کنیم که: من بدبخت ترینم !! :دی
آره ما ها سوخته تریم...
پاسخ:
سوته دلان !! :)))
دهه هشتادیا به بعد نسل پدر سوخته ان:دی 

والا...
پاسخ:
چی؟؟؟!!! :)))))))))))
موافقم
پاسخ:
:)
من تکذیب میکنم ما اصلا  هم سوخته نیستیم :))
ما نسل فراموش شده ایم فقط همین ....

پاسخ:
یه سریا میگن هستین!
فراموش شده؟؟ نه باو...
:))
پاسخ:
:)
هر نسلی بدی ها و خوبی های خودش رو داره
هر نسلی برخی چیزا رو از دست دادن
ولی در عوض چیزی رو تجربه کردن که نسل دیگه اصلا تجربه اش نکردن
هر کی هم میگه نسل سوخته ماییم ماییم صرفا زر زده :/
پاسخ:
عه!!! :|
کمی مودب تر!!o_O
نظر م.ح خیلی باحال بود! :)))))

شاخصه های اقتصادی و معیشتی و اجتماعی بهترین معیاره واسه تشخیص نسل سوخته..
البته هر چند که تو این وضع فعلی ما.. همه دارن میسوزن.. ولی دهه هفتادیا واقعا سوختن..
+ شما هم دهه هفتادی هستین مگه؟:)
پاسخ:
خخخخ
بله همه
+من؟؟؟ مگه من خودم و گفتم؟ من کلی گفتم!! حرف تو دهن من نذارید لطفا!!
آها.. پس ممنون بابت نگاه واقع بینانه تون! :)
کجا حرف تو دهنتون گذاشتم؟ پرسیدم فقط.. :)
پاسخ:
:/
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">