طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شنا قسمت سوم

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ

تو جلسه ی سوم، شنا به پهلو رو یاد گرفتیم (نمیدونم اسمش چیه) طوری که انگار به پهلو رو آب خوابیدی، بعدها که حرکت کرال سینه رو یاد میگیریم از این حرکت استفاده میشه

خیلی سخت بود! کلا هر چی پیش میریم حرکات سخت تر میشه!

مربیم گفت: با این که بدنت خیلی سفته ولی از همه بهتر میری !

ولی خودم خیلی از کارم راضی نبودم :/

آخر کلاس هم ما رو برد رو دایو و گفت بپرید!!!!

آخه ما تازه 3 روزه کلاس میریم!!! دایو؟؟؟؟؟؟ :|

یکی از بچه ها ترس از ارتفاع داشت با این حال پرید! ما هم دیگه به اجبار پریدیم :|


بد نبود یه کم چاق بودیما! موندن رو سطح آب واسه افراد چاق راحت تره!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
اَسی ...

نظرات  (۹)

آخرش تو غرق می شی :)))))
پاسخ:
آره مثل این که :دی
0______0
بیخودا اگه با این مربی نری تمی ملی یه چیزیت میشه
دایو؟؟؟؟؟
منم تا حالا نپریم
البته نداشتن
یا داشتن هم نبردن
یا نزاشتن بریم
ولی خو
احسنتو دستو جیغو هورا بر شما باد
اینجوری خیلی توووپ میری جلو
راضیم ازت
:)))
شاد زی
پاسخ:
تیم ملی که سهله! بگو المپیک :))))
ممنان ^_^
شرمنده نفرمایید دی
و من همچنان از آب میترسم :))))
پاسخ:
تو میتونی نگار! از من که بدتر نیستی!
خواسته همون اول ترستون کلا بریزه حتما»__«
پاسخ:
احتمالا!!
اوفف چه نونی قرض دادین به خودتون
نوشابه چه رنگی بازکنم
والا خخخ
پاسخ:
وا ! مگه چی گفتم؟ :|
:))
پاسخ:
:)
خخخخخخ
خوش بگذره شنا
پاسخ:
تشکر :)
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۳ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
تبریک میگم
پاسخ:
مرسییی
همچنان درحال تمرین برای غرق شدن:)))))
یادم باشه اگه غرق نشدی شیرینی شناگرشدنت رو بخورم:)))))
پاسخ:
دقیقا :دی
:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">