طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من و شنا دوستیم ^__^

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ق.ظ

موفق شدمممممم!!!!

بالآخره تونستم!!!

هم به ترسم غلبه کردم هم چشمامو زیر آب باز نگه داشتم :)

اونم تو جلسه ی دوم!!!


جلسه ی قبل که نتونستم چشمامو زیر آب باز کنم، خیلی ناامید شدم، تصمیم داشتم این جلسه عینک بگیرم، ولی با خودم گفتم یه بار دیگه به خودم فرصت بدم اگه نشد بعد بگیرم

امروز که داشتم شنا میکردم با کمال تعجب دیدم چشمامو نبستم!!!

از آب هم دیگه نمیترسیدم! برعکس خیلی هم مشتاق بودم که شنا کنم!!!

جلسه ی قبل وقتی نوبت من میشد که حرکتا رو انجام بدم هی نوبتم و میدادم به دیگران و میرفتم ته صف، ولی امروز ازشون جلو میزدم که تند تند نوبت من بشه!!!

این همه تفاوت واسه خودمم عجیبه!

البته هنوزم 1 کوچولو میترسم رو آب بخوابم :|


اولش که مربیم منو دید گفت: حرکتای جلسه قبل و که یادت نرفته؟

گفتم: نه بابا همش داشتم تو خونه تمرین میکردم!

گفت: تو خشکی؟؟؟؟

گفتم: بله دیگه! کار دیگه ای که از دستمون برنمیومد :دی


یه نفر امروز جلسه اولش بود، اونم خیلی میترسید، منم (نه که خیلی شجاع شده بودم!!) هی تشویقش میکردم که نترسه!!!


خیلی از شنا خوشم اومده! خوشحالم که بالآخره اومدم کلاس :)


وقتی کلاس تموم شده بود خیلی خیلی سرحال بودم و انرژی داشتم! برعکس جلسه ی قبل :دی


فقط یه مشکلی داشتم ، تا شیش هفت ساعت بعد از کلاس، چشمام تار بود و همه جا رو مه گرفته میدیدم :(

چشمام به آب عادت ندارن و اذیت شده بودن

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

چقد عالی
خوشبحالت عزیزم
منم دوست دارم شنا یاد بگیرم..
پاسخ:
حتما برو یاد بگیر! خیلی لذتبخشه :)
چه زود همه چی عوض شد! :)

+
اگه همینطور ادامه بدین..سر سال میتونید نیم نگاهی هم به رکوردهای شنای ایران داشته باشید! :))
پاسخ:
خیلی! واقعا دور از انتظار بود! فکر میکردم کل دوره رو فقط باید تو یادگیری شناور شدن بگذرونم!
+
سر سال؟؟؟ بگید جلسه ی بعد :))))
خداروشکر. .پس یاد بگیر بعد بیا بمن یاد بده :دی
پاسخ:
باشه میام تو همون سد یادت میدم ;)
یعنی الان دارید رکوردهای ایران و جهان رو بررسی میکنید؟!! :))
پاسخ:
راستش به رکورد فضایی ها هم فکر میکنم o_0
خیلی خوبه..
اونجا جاذبه ماذبه هم نداره..با خیال راحت میتونید روی آب بخوابین..! :)
پاسخ:
آره ها:))))
البته اگه بشه آب رو ساکن کرد :دی
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۵۵ ماهی سیاه کوچولو
چه عالی 

پس تشویق هم کردین :))

خوبه فقط تار بوده، من همیشه کلر میگیره توش تا یه ساعت وحشتناک میسوزه

پاسخ:
بله :))
چه بد...
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۴۰ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
مگه میشه چشم زیرآب باز باشه؟؟؟؟؟؟//
آب نمیره تووووووووووووووش؟


تبریک برای این موفقیت بزرگ.
پاسخ:
منم فکر میکردم محاله ولی با کمال تعجب دیدم میشه!!!

مقسی :)
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۴۶ شقایق رمضان پور
اسی جون تبریک میگم:)
فقط زیاد چشاتو تو آب باز نذار و سعی کن که زودتر عینک بخری...چون آب کلر داره و به چشم آسیب میزنه.

الان می خوام برم استخر:)یعنی یه روز در میون میرم:)کلا آب رو عاشقم؛)
پاسخ:
مرسی شقایق جون :)

چه خوب! شنا هم بلدی؟
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۳۲ محمد فائزی فرد
ایول و درود بر شما.
چز کن خب، عینک بگیر اگه مربیتون منعتون نمی کنه.
اون آبه کلا درصد کلرش فکر کنم بالا باشه، بعد خیلی هم یحتمل تمیز نیست.
پاسخ:
متشکر
اتفاقا خیلی تمیزه!
تبریک می گم :)
پاسخ:
خیلی ممنون :)
دستو جیغو هوراااااااااااااا
هوراااااااااااا

اینکه چشماتو باز کنی ببینی خیلی به از بین رفتن ترست کمک میکنه
ولی اینکه بدون عینک...
باید بگم افرین 
من هنوووور نمیتونم
یعنی چشمام اذیته

ولی سعی کم شاخ بازی در نیاری
با عینک حتما باشی
ولی مماخ گیرو اگه بتونی از اول حذف کنی عالیه
:)

وااای دلم شنا خواست
:((


شادزی
پاسخ:
مرسیییییییییییییییی ^_^

بله بله

دماغ گیر و که اصلا سمتش نرفتم، مربیمم مخالفه، گوش گیر هم نگرفتم!

الهی! برو استخر :)

همچنین
عالیه ، موفق باشی اسی عزیز
پاسخ:
تشکر از لطفتون
عینک بزن چشمتو زیر آب باز نکن
آبش آلوده است ! 
همیشه عینک استفاده کن
پاسخ:
تمیزه ها!
آخه اگه بدون عینک بتونی شنا کنی خیلی بهتره، دیگه وابسته به چیزی نیستی که اگه یه وقت در دسترس نبودن، شنا کردنت مختل شه
من نمیگم دست نکنید دماغتون!



🆔 @Jingolabad 👈


من میگم میارید بیرون نگاش نکنید!
قرار نیست از تو دماغتون اورانیوم غنی شده بیاد بیرون که!!
هر سری همونه!
والا😂😂😂😂😂
پاسخ:
:|
خیلی هم عالی
به سلامتی
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">