طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پایان چالش هفت سین برتر!!

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ق.ظ

خب دوستان زمان رای دهی به پایان رسید و اکنون نوبت اعلام نتایج رسیده :)

ممنون از همه ی دوستانی که در چالش شرکت کردند و کسانی که رای دادند.

نتایج از این قرار است:

هفت سین های [ جواد بزرگ ، خواهرِ باران ، نگار (سال95) ] هر یک با کسب 5 رای، بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند

هفت سین های [ اَسی ، خاله ی اَسی ، روزمرگی ، مریم گلی ] هر یک با کسب 3 رای، در ردیف دوم قرار گرفتند

هفت سین های [ باران ، نگار (سال93) ] هر یک با کسب 2 رای، در رده ی سوم قرار دارند

هفت سین های [ پیمان ، مریمی ] هر کدام 1 رای کسب کردند

و هفت سین شماره 11 هیچ رایی کسب نکرد :دی


در ادامه ی مطلب، فرستنده های هفت سین ها معرفی شده اند :)

شماره 1

مریم گلی



شماره 2

پیمان



شماره 3

نگار (سال93)

(این هفت سین متعلق به نوروز 93 نگار هست)



شماره 4

اَسی

اینم هفت سین ساده ی من :)



شماره 5

باران



شماره 6

روزمرگی



شماره 7

نگار (سال95)

(این هفت سین امسال نگار هست)



شماره 8

خاله ی اَسی

(این هفت سین خاله جونمه ^_^)



شماره 9

جواد بزرگ



شماره 10

خواهرِ باران

(این هفت سین متعلق به خواهرِ باران هست)



شماره 11

این هفت سین متعلق به یکی از جاهای دیدنی شهرمون هست! که هیچ رایی نیاورد!! همون بهتر که تو مسابقه نمیذاشتمش :دی



شماره 12

مریمی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

سلام به همگی :)
ضمن تشکر از اسی جان و رای های که دادند و زحماتت عزیز دل :**
کاشکی میدونستم
 هفت سین شما اون بود یه حسی بهم میگفت اون هفت سین مال شماست 
چون خیلی حسش شبیه هفت سین های هفت سال پیش ما بود :((
اون سیب زرد یه حس غم داشت جدایی و اون قرآن یعنی هنوز توکلمون به خود خداست:)
من الان بدون هیچ گونه پارتی بازی میخوام جایزه ی هفت سین خودم که نفر سوم شد رو 
به هفت سین تو بدم :) چون سادگی و مهر و وفا رو هنوز توش جریان داره...
جایزه اش رو آدرس تو بده شک نکن پست میکنم :)
هر چند باید مدیر وبلاگ جایزه به ما بده :)))

اما در مورد هفت سین خودم باید بگم این هفت سین برای بازارچه خیریه جمعیت امام علی 
تدارک دیده شده بود اولین روز بازارچه تو فضای بازارچه تو اولین دقایق شروع بازارچه 
به قیمت خیلی بالایی یعنی سه برابر قیمت خودش یعنی 21هزار تومن از ما خریدند :)
اولین فروش مربوط به هفت سین بود و اونقدر هم خواستگار داشت که حد و حدود نداشت 
تا آخری به بالاترین قیمت توسط یه کارمند خیر دانشگاه بفروش رسید :)
بعدش خواهر من که سازنده ی کل هفت سین های دست ساز بازارچه مون بود 
تصمیم گرفت دقیقا عین اینو برای من که خودم جز خریداران این هفت سین بودم و چشمم رو بدجوری گرفته بود درست کنه چون ما خودمون نمیتونستیم ابتدا قبل از شروع بازارچه 
مون در اسفند 94خرید کنیم چون مهم اینبود که اقلام توسط بازدید کننده ها خریداری باید میشد 
و اگر می موند میتونستیم بخریم خواهری هم زحمت کشید  دومین هفت سین رو که دقیقا 
همین شکلی بود برای من درست کنه البته بقیمت خودش بخرم حدودا 8000تومن به نفع کودکان نیازمند خریدیم اگر خدا قبول کنه :)
ولی در لحظه تحویل بدلیل سوتی های من از هفت سینم هیچ گونه عکسی نگرفتیم بعدش در 
یک شبی نصفه شبی تو تاریکی مطلق خونه  خواهرزاده بزرگه زحمت کشیدن تو تاریکی هواس شون نبود که  سمنو رو نقش زمین کردند و این گونه بود من دیگه دلم نیومد شش سین روبه نمایش بزارم تصمیم گرفتم تنها عکس موجود رو که خیلی اتفاقی قبل از عید تو گوشیم تو 
پی وی تلگرام دوستم پیدا کنم و زحمت آپلودش به اسی جان برسد و منو خجالت زده اخلاق
ورزشیش کنه که بازم ازشون در جلوی دوستان تشکر میکنم.
و از دوستانی که به هر دو هفت سین رای دادند من الجمله خودتون تشکر میکنم ')
مرسی از همگی :)


پاسخ:
سلام به باران جان خودم :)
خواهش میکنم عزیزم
مرسی از این همه مهربونیت :*
هفت سین تو هم خیلی قشنگ بود و اگه کامل بود حتما برنده میشد
ممنون از حضور گرمت
هفت سین من یکبار امتحانشو تو بازارچه پس داد و برنده شده بود :) 
مرسی بازم :)
در ضمن من سر حرفم هستم :)
 و 
اینکه به تمام کسانی که چه برنده شدند چه نشدند تبریک میگم و از همگی تشکر میکنم :)
همچنین به نگار دوست قدیمی و البته بی وفای خودم ؛ )



+
چقدر کامنت بالا طولانی شده :))))
خدا بهت سلامتی بده اسی جان با تایید کردنش و خوندنش :)


پاسخ:
تشکر باران جان
ما هم به تو و خواهرت تبریک میگیم
واقعا خواهرت خوش سلیقه ست ماشاءالله! من که از همه بیشتر از هفت سین خواهرت خوشم اومد :)
+
سلامت باشی روله :دی
این چالش کی بود که من رای نداده بودم؟!

مرسی از دوستان :))))
پاسخ:
همون موقع که کامنت گذاشتی واست سخته عکس آپلود کنی!
خودت شرکت کردی اونوقت خبر نداری؟!
همشون عالی بودن 
مرسی از زحمات شما اسی عزیز
پاسخ:
ممنون از لطف شما
اوووو
کی چالشیدی
کی تمومید
:/

ما که کلا امسال هفت سین نداشتیم
ایشالا سال بعد از اون سفره عقداش
:دی

شادزی
پاسخ:
وقتی شما 1 ماه غیب میشی بایدم خبر نداشته باشی!
ایشالا :)
هیچ معلوم هست کجایی؟؟
مرسی اسی جون چالش خوبی بود 
تبریک میگم به سلیقه همه بچه ها  واقعا همه خوب بودن  ان شالله  سفره های هفتسین همیشه پا برجا باشه  سال به سال سفره های زیبا و قشنگی  رو  داشته باشیم


پاسخ:
مرسی از حضورت در چالش
ان شاءالله
عاقا من رای گیری شرکت نکردم چون واقعا بیش از یکی از سفره ها خوشم اومد حیف بود فقط ب ی سفره رای بدم
خسته نباشی خیلی خوب بود لذت بردیم
عاقا ب برنده ها لااقل ی لقب جایزه بده:ایکون چشمک
پاسخ:
خب میتونستی به چند تا سفره رای بدی!! من که تو پست هم گفتم! همه ی دوستان هم چند تا رای دادن!
مرسی
ممنون از حضورت
لقب؟؟؟ :))))
مرسی لطف داری :**
مرسی بابت رای تون که به هفت سین خواهرم دادین:**
پاسخ:
قربانت:*
با این که میدونستم هفت سین ها متعلق به چه کسانیه ولی بدون هر گونه جانبداری رای دادم
بالاخره برتر کدوم هفت سینه؟ سه نفر اول شدن ؟ :)
تبریک به "جواد بزرگ" . "خواهر باران" و "نگار" ..:)

+باران خانم .. نه به شما که آخر میشین(تلمیح به مسابقه قبلی وبلاگ اسی خانم :)) ) .. نه خواهرتون که اول میشن!! D:

+ممنون از دوستان عزیز "شباهنگ" .. "باران" و شما بابت رأیتون به هفت سین 6.. :)
پاسخ:
بله دیگه! این سه نفر مساوی شدن!
باران جان همیشه اوله! منتها سلیقه ها متفاوته :)
قابلی نداشت! نظر واقعیمون بود :)
ممنون از شما بخاطر شرکت در مسابقه و رای گیری :)
سلام 
آقا میثم داشتیم واقعا ؟:)
ولی بدونین ما ظاهرا باختیم ما یعنی عنوان پست قبلیم ولی باطنا بردیم :)))
خواهر باران که اینجا نیست ولی ممنون از شما :)

+
اسی جان ممنونمممم  :**

پاسخ:
سلام
ایشون مزاح کردن!
+
خواهش :*):*
همینطوره.. سلیقه ها متفاوته.. :)


+ باران خانم..
نداشتیم واقعا.. اما پیش اومد یهویی! :))
ببشخید -_-
پاسخ:
:)
اشکال نداره دعوا نکنید :دی
سلام 
میدونم :)

پاسخ:
سلام روله :)
الان اسی خانم در کسوت ریش سفیدن مثلا! :)))
پاسخ:
البته سن ما واسه ریش سفیدی قد نمیده ولی لیدر هستم :دی
:)) اینم حرفیه!:) 
پاسخ:
بله :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">