طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ادامه ی پست قبل

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ب.ظ

عجب سیزده به در سررردی بود امسال!!!!

ما قبلش میترسیدیم بارون بیاد، ولی نیومد، به جاش اینقدر هوا سرد شد که منجمد شدیم!!!

باد چنان شدید بود که داشت همه ی وسایل و چادرمون و با خودش میبرد!! ولی ما اونقدر مقاومت کردیم و از چادر محافظت کردیم که باد و شکست دادیم :دی


+ چرا کسی هفت سین نفرستاده؟؟ :/

از آنجا که میدانیم به دلیل سیزده به در نتونستین بفرستین 1 روز دیگر مسابقه تمدید شد، ولی اگه نفرستین دیگه تمدید نمیشه ها!! از ما گفتن بود :/ هرچند عید تموم شد و سفره های هفت سین جمع شد! ولی اگه عکسش و دارین زود بفرستین :)

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۵/۰۱/۱۳
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

سلام
خوبی ؟
میشه فردا شب قبل از ساعت 8 الی 9ایمیل تون رو چک کنین ؟:)
مرسی :**
پاسخ:
سلام
مرسی گلم
بالآخره قبل از 8 یا قبل از 9؟؟ :)))
بله که میشه!
خیلی سرد بود..صبح که تهران برف میومد :/ عصرم که قندیل بستیم :/

راستی نمی شه بیای اینستاگرام سفره من و ببینی؟ :دی
پاسخ:
ولی خوش گذشت :دی
نمیدونم چطوری بیام :(
اوخخخ
یعنی الان میگید این طرحتون با شکست مواجه شود:|
پاسخ:
نخیر :/
من کی چنین حرفی زدم؟؟؟ :/
یعنی الان(دیروز) حس پیروزی در برابر دشمن  فرضی دست داده بهتون؟؟ :))

+
خو شاید هفت سین ندارن و سفره ننداختن :)
خود ما سالهای قبل از این سوسول بازیا نداشتیم.. امسالم از دستمون در رفت! والاع :)))
پاسخ:
دشمن فرضی نبود :|
حی و حاضر بود!!
+
پس واسه همین ذوق مسابقه رو داشتین P:
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۳۶ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
ماکه سفره نچیدیم.
توشهرما هوا خوب بود خداروشکر.
فقط عصرش خیلی طوفان شد!!!
پاسخ:
عه :(
خداروشکر پس!! :)
حالا خوبه شما با باد مقابله کردید ، ما با برف مقابله کردیم تا ساعت 9 شب هم کم نیاوردیم خخخخخخخخ 
مدال افتخار سر سخت ترین شرکت کننده سیزده بدر هم گرفتیم خخخخخخخخخخخ

من عکس ندارم از هفت سین ، :((
پاسخ:
واقعا؟؟!!
پس ماشالا به مقاومت شما :))
اشکالی نداره:( 
سلام 
ایمیلم بدستتون رسید ؟
اگر آره ببخشید بابتش :)

پاسخ:
سلام
بله رسید!
ممنون :)
ممنون از شما خواهر خوبم :****
پاسخ:
خواهش خواهری :*)
خوش به حالتون..بازهم سیزده خوبی بوده :)

هفت سین ما که طبق قرارمون که تو وب بزارین..تو وبم هست..پس اتوماتیک وار شرکت کرده دیگه :دی

پاسخ:
اتوماتیک؟ نه!
اگه میخواین شرکتش بدم؟
:)))) والاع ایده اصلی مسابقه واسه "باران خانم" بود.. واسه من نبود :)
پاسخ:
در واقع ایده ی اصلی تو ذهن خودم بود! ولی چون فکر میکردم فرصت نمیشه به آقا پیمان پیشنهاد دادم! که بعدش باران خانم از شما خواستن و شما هم از من :دی
:))))
ی مثل معروفی هست که میگه.. مال بد بیخ ریش صاحبشه!:)))

+درست گفتم ضرب المثل رو ؟!:/ :)
پاسخ:
:)))
البته این مال زیادم بد نبودا!! خیلی پست خوشگلی شده ^__^
+بله درسته :))
بله بله.. مال بد نبود.. اما سعی کردم تغییری در ضرب المثل ایجاد نشه که خدای ناکرده ناراحت نشین دوباره! D:
پاسخ:
عجب!
حالا چرا تو این پست کامنت مربوط به یه پست دیگه رو گذاشتین؟؟!!
اشتباه شد :/ :)
پاسخ:
:|
مام که همه جمع شدیم خونه عمو بابام اخه اونجا خیلی بزرگه هم باغش و محوطش دیگه نرفتیم بیرون چون طوفان بود اما همونجام خوش گذشت
پاسخ:
خب همونم خوب بوده دیگه! حتما که نباید بیرون باشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">