طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

در حضور بیگانه

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۲۱ ق.ظ

خیلی سخته که یه بغض تو گلوت بی رحمانه خفه ات کنه و نتونی یه قطره اشک بریزی،

نه که نتونی! نخوای...

خیلی سخته که با وجود دردی که تو سینته، مجبور باشی به دیگران لبخند بزنی :,(

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۸)

سیلی هم صحبتی از موج خوردن سخت نیست

صخره ام هر قدر بی مهری کنی می ایستم


تا نگویی اشک های شمع از کم طاقتی است

در خودم آتش به پا کردم ولی نگریستم...

فاضل نظری

پاسخ:
وای خیلی قشنگ بود مرسی
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۰۲ ماهی سیاه کوچولو
ای کوه تو فریاد من امروز شنیدی/ دردی است درین سینه که همزاد جهان است...
پاسخ:
ممنون زیبا بود...
:-(
پاسخ:
:,(
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۶ تُــربــچِــه :)
هعی
واقعا خیلی سخته
خدا بد نده.چی شده دم عیدی؟
پاسخ:
خییییلی :(
خدا که بد نمیده، این ماییم که واسه خودمون بد میاریم...
سخته..واقعا سخته...
پاسخ:
اوهوم :((
فوق العاده سخته...
پاسخ:
به شدت...
عه! پس پست هاتون کو؟؟ O_O
پاسخ:
همینجا!
:(

پاسخ:
هعی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">