طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چالش شنل هشتیر زاد o_O

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ق.ظ

دختر خالم وقتی بچه بود به یه انیمیشن خیلی علاقمند بود و همیشه درباره ش برام تعریف میکرد، میگفت اسم کارتونه شنل هشتیر زاده!! من هی میپرسیدم:چی؟؟؟؟!!! و اون دوباره تکرار میکرد: شنل هشتیرزاد :|

آخرشم من نفهمیدم چه کارتونیه!!

تا این که بعدتر ها با یه انیمیشن آشنا شدم که اسمش به اون لفظی که دخترخاله میگفت نزدیک بود!! و فهمیدم منظور دخترخالم این انیمیشنه!!!

چند وقت پیش که خونه خاله بودم به دخترخاله گفتم: یادته بچه بودی به اون کارتونه میگفتی شنل هشتیرزاد؟؟؟!!!

دختر خالم اینجوری O_O شد و گفت: واقعا؟؟؟ من میگفتم؟؟!!! یه بار دیگه بگو چی میگفتم؟؟؟!!!!

و وقتی براش تکرار کردم از خنده ریسه رفته بود :))))))))))


به نظرتون اون چه انیمیشنی میتونه باشه؟؟؟ ;)

این یه چالشه و تا وقتی که جواب درست و نگین از پست بعدی خبری نیست :/

والسلام.


بعدا نوشت: توجه توجه!!!

از بین یازده شرکت کننده در چالش، برنده ی مسابقه ایشون هستن :)

از آنجایی که ایشون هنوز اسم ثابتی ندارن فقط به گفتن آدرس وبلاگشون بسنده کردیم :دی

جواب مسابقه هم شگفت انگیزها بود :))))))))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۲۴)

لاک پشتهای نینجا؟! :/
پاسخ:
نه!! اون عشق پسرخالمه :))))
شنل قرمزی :دی
پاسخ:
اشتباهه :))))))
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۱۰ روزمرگی ...
من که کلا یه کارتون با اسم شنل..... یادمه ..که شنل قرمزیه .. که اونو هم ندیدم تازه!

اوه اوه.. چه قاطع گفتین والسلام. !!! :))
پاسخ:
نخیر!
پس چی؟ :/
شنل قرمزی
سفید برفی
موش و گربه
پلنگ صورتی
لک لک هااا
خخخ

پاسخ:
میخوای اسم همه ی کارتونا رو ردیف کن :/
باید به شنل هشتیرزاد بخوره!
منگوله گوش میرزا نیست؟! :D
پاسخ:
نه :))))))))))
شگفت انگیز ها؟ 8-)
پاسخ:
آفریییییییییییییییییییییییییییییین
باریییییییییییییکلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چقدر شما باهوشین!!!!
ماشالا:))))
پسر زرنگ برنده ی مسابقه شدی ^_^
چطور فهمیدی؟؟؟
(تشویق و سوت حضار) من: خواهش میکنم. تمنا میکنم. قربون شما برم. ارادتمندیم. بفرمایید خواهش میکنم. بفرمایید
پاسخ:
اون کامنت و فعلا گذاشتم تو بایگانی که بقیه دوستان هم فرصت حدس زدن داشته باشن!
فعلا شما درست حدس زدین:)
امید که کسی کامنت شما رو ندیده باشه:دی
اگه هم جواب و به کسی لو بدین اجر خودتون و ضایع کردین چون پاسخ به نام دیگران هم ثبت میشهP-:
اُه بله
کاملا موقعیت رو درک می کنم
پاسخ:
ممنون از درک موقعیتتون :دی
ولی واقعا چطور به جواب رسیدین؟
چندبار زیر لب زمزمه کردم شنل هشتیرزاد بعد یه دفعه رو کله ام لامپِ روشن ظاهر شد
پاسخ:
آفرین:)
لامپ؟؟!! :)))))))
چقد سخته :/
پاسخ:
دیگه دیگه :دی

سلام

بدلیل خستگی تو پست تولدم قسمت کامنتدونی اشتباه ناشی از خستگی صورت گرفت که اصلاحش کردم :))

شب بخیر...

پاسخ:
سلام:)
دقیقا منم از همون اشتباه تعجب کردم :|
و البته خط آخر که راجع به آقایون بود هم برام نامفهومه 0_o
برو بخواب که خیلی خسته ای ;)
شبت بخیر گلم:*

چه انتظاری از ما دارین و چه امتحان سختی ؟

وقتی مبتکر این کلمه خودش یادش نیست چی چی گفته ! اونوخت از ما انتظار داری ؟

تازه لدفن منو معاف بفرما ! راستش زمان ما کارتون که نبود هیچ صندوق چوبی هم نبود !

مردم وسایلشونو توی پارچه ی بزرگی میبستن و اینور انور میرفتن ...خخخخخ

پاسخ:
همون بقچه دیگه؟؟؟!!! :)))))))
راستش اصلا نمیتونم حدس بزنم..چی بوده اون کارتون؟ :))
پاسخ:
ای بابا! :)))
مخم هنگ کرد باوووو
اوممم چنل شترزاد؟!!!(چی هست حالا نمیدونم:)) )
داش سیا؟؟
اوممم
نمیدونم>.<

پاسخ:
عجبا :|
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۲ لی لی (لیلی نامه)
Shanel ya shenel?:))))
پاسخ:
shenel !!
سرندیپیتی :)))
پاسخ:
اینم نیست :دی
منگوله گوش میرزا بیشتر میخورد تا این :/
پاسخ:
آخه منگوله گوش میرزا ؟؟؟ :|
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۷ روزمرگی ...
اسمشو نشنیده بودم اصلا !!:)

تبریک میگم جناب "سین" :)

حالا جایزه ایشون چیه؟؟:)

هر چند که فکر کنم الان وقت مناسبی واسه جایزه دادن نیست :/
پاسخ:
همون کارتونه که یه خانواده ی 4 نفره ان که هرکدومشون یه ویژگی خارق العاده دارن! مثل نامرئی شدن و آتشی شدن و کش آمدن و... !!!
جایزه؟؟ چی بودینگا؟ o_O
ممنون از شما خانم یا آقای روزمرگی
جایزه؟ حالا ما که قربه الی الله شرکت کردیم ولی...
جانا سخن از زبان ما میگویی. :-)
پاسخ:

پس ما هم همون قربۀ الی الله رو درنظر میگیریم :دی

آخه کارتونای زمان ما؟
نخودی و حسنی :)))))
پاسخ:

عصر حجر یعنی :)))))

۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۶ روزمرگی ...
بله.. اسم کارتونشو سرچ کردم..عکسشو دیدم یادم اومد!

جایزه دیگه:) بنده خدا زحمت کشیده برنده شده خب :))
پاسخ:

نه ایشون اهل جایزه گرفتن نیستن :دی

منظورتون چی بود که گفتین الآن وقت مناسبی واسه جایزه دادن نیست؟

پارینه سنگی :))))
پاسخ:
:)))
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۵ روزمرگی ...
خودشون میگن که سخن از زبانشون دارم میگم.. پس شما چی دارین میگین که اهل جایزه نیستن؟! :))


انگار اونشب با اون پستی که گذاشته بودین، حالتون مساعد نبود .. از اون بابت گفتم! :| :)


+ خواهش میکنم جناب «سین» :)
پاسخ:
عه یعنی چی؟ هر کی خودش زبون داره! چه معنی داره که از زبان دیگران سخن بگیم؟؟ :/
آهان از اون لحاظ!!
:))
پاسخ:
;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">