طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

زمستونه :)

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ب.ظ
دیروز به مامان گفتم: این دیگه چه زمستونیه؟ فقط یه بار برف اومد، اصلا ما زمستون و ندیدیم :/
مامان گفت: از این به بعد میاد!!

امروز تا ظهر هوا آفتابی بود، بعدازظهر یه کم ابری شد، غروب برف شروع شد!!! اونم شدید!!!
باورکردنی نبود! خیلی غیرمنتظره بود! در عرض چند دقیقه همه جا سفید شد!!!
در تمام مدت من محو تماشای باریدن برف بودم و لذت میبردم...
من عاشق برفم :)
و بعدش باد بود و باد بود و باد...!

+عرض به حضور دوستان عزیزم که من به مدت سه شب نیستم
نکته: این که من همیشه نبودنم و اعلام میکنم به دلیل احترام به مخاطبه و لاغیر!
با تشکر :دی
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
اَسی ...

نظرات  (۲۲)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۶ صآب خونـه
اینجا که برف زیاد میاد ولی من فقط وقتی برف در حال باریدن خوشم میاد بعدا دیگه خوشم نمیاد اسی خانوم :)
پاسخ:
خوش به حالتون :)
الآن که شما این حرف و زدید دیدم منم از بارش برفه که خیلی خوشم میاد!
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۸ محمد فائزی فرد
ما هم امسال خیلی کم برف دیدیم.
و اینکه دم شما گرم بابت اعلام نبودنتون.
پاسخ:
خواهش میکنم :)
آره به رگ غیرتش برخورد!
پاسخ:
همینطوره :)
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۸ صآب خونـه
رقیب کجایی؟
پاسخ:
هستیم!!
به به برف منم خیلی برفو دوست دارم ... خدا کنه اینجام بیاد ورو زمین بشینه :)
پاسخ:
ایشالا!! :)

سلام

کوجا غیب تون میزنه اونوقت ؟:)

پاسخ:
سلام
همین نزدیکیا ;)
تو میروی به سلامت ، سلام ما برسانی:)
پاسخ:
مرسی :)
بزرگیت و میرسونم ;)
خوش به حالتون 
ما که همینشم ندیدیم، نه زمستون نه برف
پاسخ:
ای بابا :(
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۱۰ ♥خانوم یار♥ ♥آقای یار♥
رهبری وبایی بت خوش بگذره راستی دوس داشتی دنبالم کن
پاسخ:
متشکر
خوش اومدی :)
اخ اخ اخ
دیدن اسمون سفید که امید میده به برف 
قشنگه
صبح که بیدار میشی میبینی کلی برف جمع شده زمین سفیدو پا نخورده
قشنگه
ولی دیدن بارش برف
اونم در حد هوای سفید
یه چی دیگست اصلا
!

مواظبت خودت باش
شادزی
پاسخ:
زمین پا نخورده یه چیز دیگه ست :)
ممنونم، همچنین عزیزم
اینجا یکم برف اومد ولی زود قطع شد :)
پاسخ:
اینجا هم زیاد طولانی نبارید!
خیلی هم خوب... برفِ غافلگیرکننده :-)
پاسخ:
بله :)
خوش اومدین
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۴ روزمرگی ...
اینجاهم صبح هوا خوب بود.. ابری شد.. برف اومد.. بوران شد! قطع شد.. باد به پا خاست.. :| :)

+ به سلامتی :) زیاد مسافرت میریداا..:))
نکته : ممنون بابت احترامی که واسه مخاطبتون قائلید [تشکر] :)
پاسخ:
چه جالب!! :)
+مسافرت نه!
کاریه که از دستم برمیاد ;)
سلام اینجا هم کلی برف اومد و من یه مسیر 10 دقیقه ای رو  ساعت با ماشین طی کردم ولی کلا خوب بود برف رو نه موقع بارس بلکه بعدش هم دوست دارم به شرطی که هوا آفتابی باشه :))))))

اسی خانم ممنونم که اطلاع می دید . حالا کجا به سلامتی سوغاتی هم داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
چه باحال!! موندن تو برف خیلی لذت بخشه :) برف همه جوریش قشنگه ^_^
خواهش میکنم، چند روز پیش مادربزرگم رفتم سوغاتی هم نداره ;)
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۸ مائده حوائی
خوشحالم که لذت بردی. واقعا چقدر زندگی میتونه بهمون از این لحظه های شاد زیبا هدیه کنه. کاش ما دست گیرنده ای داشته باشیم.
پاسخ:
دقیقا همینطوره مائده جان! زندگی میتونه خیلی شیرین باشه، به شرطی که ما زیباییها رو ببینیم :)
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۴ چنگیز سیبیل
سلام :)
اوهوم اسمت خوشگله فقط من اسی رو با کسره میخونم 
به جا بولیده ام میگم ژولیده 
میشه اسی ژولیده 
که خیلی خوشگله خخخخ:)
حالا اسی بولیده یعنی چی؟

پاسخ:
سلام چنگیز :)
چه باحال!!! خیلی هم قشنگه :)))
معنی نداره، من درآوردیه :دی
خوش اومدی :)
از همین تریبون به خدا اعلام می کنم زمستون دیگه داره تموم میشه لطفا هوا رو گرم کن یکم فکر ما که صبح زود و شب ها بیرون خونه ایم باش گناه داریم خب :))))
والا...
پاسخ:
از همین تریبون به شما اعلام میکنم که یه کم سرما رو تحمل کنید یا اگه میتونین اون تایما بیرون نباشید :دی
والا :/
اولا که متشکرم از احترامتون..کار بسیار نیکوییی می کنید :)
دوما که احساس میکنم شاهرود باشید
چون دوستم شاهرودیه عکس نشون داد داشت بر میومدخخخخ
سوم این که
برف خیی خوب است
پاسخ:
اولا خواهش میشه :)
دوما اشتباهه :دی
سوما موافقم ^_^
خوشبحالتون:)
من ول عاشق بارونم:دی
پاسخ:
بارونم در درجه ی بعدی دوست دارم :)
چه خوب که برف دیدید به شهرتون
پاسخ:
بله خیلی :)
خوش اومدین
مادر=فرشته زمینی : )
پاسخ:
لایک لایک لایک :)
امیدوارم سه شب و روز خوش بوده باشی :))
پاسخ:
طاقت فرسا بود!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">