طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ساعت پنهان

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ب.ظ

تهران که بودیم من تو اتاق دخترخالم میخوابیدم

شبا که همه جا ساکت میشد صدای تیک تاک ساعت میومد، واسم سوال شده بود که این صدا از کجا میاد؟ آخه میدونستم ساعت دیواری اتاق دخترخاله کار نمیکنه! یه ساعت دیواری دیگه هم قبلا تو اتاقش بود که الآن جلوش کمد قرار گرفته بود، با خودم گفتم حتما صدای همونه

یه روز که من و دخترخاله تو اتاق بودیم و در و بسته بودیم دوباره صدای ساعت اومد! رفتم پشت کمد و نگاه کردم و دیدم اون ساعت دیواریه نیست، ساعتی که تو اتاق بود هم طبق روال همیشه باتری نداشت، به دخترخاله گفتم: این صدای کدوم ساعته؟ گفت: کدوم صدا؟ گفتم: گوش کن... شنیدی؟ گفت: آره صدای ساعت اون اتاقه! رفتم اون یکی اتاق خواب، دیدم همون ساعتیه که قبلا تو اتاق دخترخاله بود و الآن کمد جاشو گرفته! اما عقربه ی این ساعته اینقدر نرم و روان حرکت میکرد که اصلا صدا نداشت! مثل ساعتای معمولی که هر یک ثانیه حرکت میکنن و حرکاتشون مقطعه نبود بلکه بی وقفه حرکت میکرد،مثل آب روان بود، به دخترخاله گفتم: ساعت اون اتاق که اصلا صدا نداره! گفت: پس حتما صدای ساعت توی هاله! رفتم تو هال و دیدم حرکات ساعت کاملا هماهنگ با صداییه که میشنوم، ولی خیلی برام عجیب بود که صدا از هال باشه! اومدم تو اتاق دخترخاله و در و بستم و دیدم صدا به جای اینکه کمتر بشه بلندتر هم شد! به دخترخاله گفتم: صدا از همین اتاق میاد ساعت دیگه ای ندارین؟ گفت: نه ولی...شاید صدای ساعت مچیمه! گفتم: نه بابا صدا بلنده! با این حال ساعت مچیش و چک کردم و دیدم اونم نیست.

خیلی تعجب کرده بودم، من اگه یه سوال ذهنمو مشغول کنه تا به جواب نرسم آروم نمیگیرم، شروع کردم با گوش دنبال صدا رفتن (مثل کارآگاها :دی) هر طرفی که صدا بیشتر بود همون سمت میرفتم، رفتم سمت کمد، سرمو بردم تو کمد ولی صدا کمتر شد، بیرون کمد و گوش کردم :)) دیدم صدا خیلی نزدیکه! از لای خرت و پرتا یه ساعت دیواری پیدا کردم!!! خودش بود!! این ساعتی بود که قبلا تو اون یکی اتاق بود و الآن اون ساعت روانه جاشو گرفته بود!! دخترخالم تعجب کرده بود میگفت: این از کجا پیداش شد؟؟!!

و به این صورت من به حل مسئله رسیدم :) و چون خیلی ذوق زده بودم رفتم و کشفم و به همه اعلام کردم :)))))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۱ صآب خونـه
عجب کاشف بزرگ و کشف بزرگی :/
پاسخ:
بلی بلی :دی
:)
تبریک!
پاسخ:
تشکرات :))
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۷ روزمرگی ...
"این از کجا پیداش شد؟؟!!"
یعنی ساعته گم شده بود با اون صدای تیک تاکش؟؟ :)))

با کمیسر اسی خانم .. وسائل گم شدۀ خود را بیابید... D:


+ پستتون چه اسم قشنگی داره :-)
پاسخ:
خودشون اصلا متوجش نشده بودن!!

ارادتمندیم :))

+واقعا؟؟ مرسی :)
اتفاقا چند تا اسم دیگه هم مدنظرم بود که این تصویب شد!
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۰ روزمرگی ...
بله :)

شورای نظارت بر انتخاب عنوان هم دارید پس!!:))
پاسخ:
شورا؟ بله بله! خودم هستم :دی
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۲ محمد فائزی فرد
دی:
دختر خالهه می بایست تو بین این کشفیات می ترسوندتون :-"
پاسخ:
چرا؟؟!!
به قول معلم ریاضی مدرسه ما، در واقع شما کفش کردین که ارزشش کمتر از کشف نیست :دی
پاسخ:
چه معلم باحالی :))))

سلام

خوبی ؟:))

با اجازه بعدا میام  میخونمت :))

پاسخ:
سلام عزیزم:)
مرسی تو خوبی؟
کجا بودی؟ چرا وبتو بستی؟

 خوب نیستم ولی ممنون :)

وبمو که طبق قرارم بستم دیگه :)

الان بازش کردم :)

پاسخ:
گفته بودی نیستی نگفتی وبو میبندی
چرا روله؟
:))))))
چجوری خودشون پیداش نکردن ؟؟؟
پاسخ:
همین و بگو دیگه :/
اونوقت میان میگن چرا تو خونه مردم تفحص میکنی :/
دستو جیغو هوراااااااااااااااااا

خب خداروشکر دیگه راحت میتونی بخوابی
مگرنه تا صبح رو مغز دختر خاله بودی
بیچاره!

شادزی
پاسخ:
چخ چخ جییییییییغ هوراااااااا سوووووووووت :))))))

خب آخه نباید واسه خودش سوال باشه؟ کار ما رو زیاد کرد :/
تبریک اسی خانوم ....

حتما تو کلاسهای کاراگاهی شرکت کنید :)))))))))))


پاسخ:
متشکر :دی
مگه داریم همچین کلاسایی؟؟ 0_o
هرچند من خودم کلاس نرفته کارآگاهم :))
ای کاش منم مثل شما کنجکاو بودم :)))
پاسخ:
خب باشین! همچین آرزوی محالی هم نیستا !!
من دیگه حرفی ندارم
من میرم پیش پسرعموم روم نمیشه بگم رمز وای فایتو بده چه برسه به اینکه برم تو اتاقش دنبال صدا بگردم
:))))
پاسخ:
شما درخواست رمز وای فای و با دنبال صدا گشتن یکی میدونین؟؟ :/
رمز وای فای مثل ناموس آدمه! :دی
نه،ترشی نخوری یه انیشتینی،نیوتونی میشی:))))
پاسخ:
اتفاقا عاشق ترشی ام :)))
واقعا این قضیه ی ترشی خوردن یا نخوردن چیه؟؟ مگه ترشی چیکار میکنه؟
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۰۶ نفس نقره ای
صدای ساعت واسه من غیرقابل تحمله :)) به حدی که ساعت مچیم ثانیه شمارش غیرفعاله!
پاسخ:
عجب!! پس چطوری کار میکنه؟؟
حس کارگاهی شما که تو حق دخترخاتون به کنار
دخترخاتون متوجه نشده واقعا تاحاا صدا از کجاست خخخ
پاسخ:
اصلا صدا رو نشنیده بودن :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">