طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سفر

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ق.ظ


مامان: امشب زودتر بخواب صبح زودتر باید بیدار شی که بریم

من: این و که یه بار گفتی :/

مامان: تو یخچال آبمیوه هست چرا نمیخوری؟

من: این و نگفته بودی !! ^_^ :))

 

دوستان قراره فردا بریم تهران، چند روزی نیستم ( مثلا اگه من سه چهار روز نباشم شما نگران میشین :دی ) حالا اگه نت داشتم میام

پیش به سوی مسافرت ... !! :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

۲۳ دی ۹۴ ، ۰۲:۰۰ شیکسون (^_^)
سلام
خوش بگذره... :)

سوغاتی یادت نره!
(الکی مثلا من دوست صمیمیتم و تهرانم سوغاتی داره خخخ) ^_^
پاسخ:

سلام مرسی :)

باشه حتما !! الکی ;)

خوش اومدی :)

سفر به خیر و سلامت ایشالا :))
پاسخ:
ممنونم :)
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۲:۰۵ شقایق رمضان پور
دلیل نمیشه که پست نذاری!!من 24 ساله تهرانم تا حالا گفتم مست نمی ذارم؟!!
ما دلمون تنگ میشه:((
پاسخ:

پس دارم میام پیش تو :)

پست بذار ولی مست نذار ;)

عزیزم دارم بهت نزدیکتر میشم که :*

۲۳ دی ۹۴ ، ۰۲:۱۵ محمد فائزی فرد
پیش به سوی آبمیوه :-"
پاسخ:
دقیقا :)))
سلام روله :**
بخواب دیگه  فردا نون سنگگی :))
اگر زودتر میگفتی منم برنامه ریزی میکردم می اومدم :دی 

+
خوش بگذره :))
سفر بیخطر :*
پاسخ:
سلام عزیزم
حالا خوبه مامانم سفارش کرده بود، وگرنه تا صبح بیدار بودم
واقعا میومدی؟‍؟ خب همین الان بیا
مرسی روله
اینو که یکبار گفتی !! خنده دارررر بود :)))))
وای غش کردم این دیالوگ خونواده ی ماست :دی 
بخصوص از قدیم تا الان دیالوگ بابامه الان از نوه هاش بگیر تا دوماداش و عروساش 
کلا این دیالوگ نسل به نسل میچرخه :)))))))

پاسخ:
پس شمام بله؟؟!! ؛)
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۴:۱۳ سرباز جامانده
ازاینترنت همراه بهره ببر
پاسخ:
از تبلت دخترخاله جان بهره میبرم
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۸ لی لی (لیلی نامه)
خوش می آیی:)
پاسخ:
پس به نزد لیلی جان آمده ام
بح بح 
خوش آمدید خانم
فقط دست خالی نیا گه دور از ادبه
اون آب میوه هم من به عنوان سوغات قبول میکنم
میدونی اینجا هوا نیست آلودست
آب میوه واس پوست خوبه
^___^

شادزی
پاسخ:
عه!! تو هم اینجایی؟!
راستش پیامت و دیر دیدم! آبمیوه هم همون لحظه تمومش کردم :|
به سلامتی :)
پاسخ:
متشکر :)
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۳ شـاهـ پـَری
می بینم که میای دیار ما :دی
خوش بگذره ^_^ 
پاسخ:
یادم باشه یه سر بیام خیابون شما ؛)
مرسی :)
خوش بگذره
سلام منم به تهران جان برسون
پاسخ:
متشکرم
تهران جااان؟؟؟ آقا محمد رضا سلام رسوندن :))
سفر خوبی داشته باشید
تهران خیلی خوبه
پاسخ:
ممنونم:)
واسه سفر خوبه اما واسه زندگی نه!
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۷ روزمرگی ...
مامان : پس آبمیوتو که خوردی .. بیا بگیر بخواب !! :)))

سفر بی خطر..
خوش بگذره :)
پاسخ:
تشکر بابت تکمیل پست :))
خیلی ممنون :)
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۲ روزمرگی ...
:))) خواهش میکنم.. کاریه که از دستم برمیومد! :)
پاسخ:
ممنان :)
سلاااااااام . انشاالله که بری به خوبی و سلامتی . و برگردی با دلی شاد و لبی خندون و دستی پر ...
پر از سوغاتی برا اونائی که بهشون دسترسی داری
 و پر از خاطره و مطلب و نکات آموزنده برا ماهائی که بهت دسترسی نداریم و چاره ای نداریم...
پاسخ:

سلااام بر آقا بهمن مهربون :)

ممنون، همونطور که شما گفتین به خوبی و سلامتی رفتم و با دلی شاد و لبی خندون برگشتم ^__^

دستم پره! کلی خاطره دارم برا شماهایی که همیشه همراهم هستین :)

راستی یادم رفت بگم ...
قالب نو مبارک . خیلی از قالب قبلی بهتره .
پاسخ:

تشکر :)

پلاک هفت زحمت تغییرش و کشیدن

برگرددددددددددددددددددددددد :))


پاسخ:
برگشتم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">