طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نقدی بر کامران و هومن!

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ق.ظ


اون آهنگ کامران و هومن و شنیدین که میگه:

این جمله ی منه،

دوست دارم خیلی زیاد،

فقط واسه تو ساختمش،

دوست دارم خیلی زیاد،

به چشماتم خیلی میاد... ؟

بعد اونوقت این (دوست دارم خیلی زیاد) جمله ی اونه؟؟ یعنی made by کامران و هومنه؟؟ این نبوغشون منو کشته!! چقدر فسفر سوزوندن تا این جمله رو ساختن! چی کشیدن واقعا... :/

حالا این که میگن (به چشماتم خیلی میاد) منظورشون چیه دقیقا؟؟ یعنی جمله یک چیز پوشیدنی است آیا؟؟ یا مثلا کلاهه که وقتی میذاره رو سرش به چشماش میاد؟؟ پس یعنی اونا با این جمله ی خودشون که فقط هم ساخته ی خودشونه دارن سر طرفشون کلاه میذارن؟؟ 0_o ;)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

۲۱ دی ۹۴ ، ۰۴:۱۸ سرباز جامانده
:-o
پاسخ:
:|
۲۱ دی ۹۴ ، ۰۴:۱۸ ♫ شباهنگ
نمره ی 20 کلاسووووووووووووووووووووووو
نمیخوام
پاسخ:

عاشقای آس و پاسووووو

نمیخوام

اینم از خودم :دی

۲۱ دی ۹۴ ، ۰۴:۲۲ محمد فائزی فرد
عموما روند جذب دیگران همینه دیگه. قراره سر طرف کلاه بذاریم که یه سری چیزا این وسط دریافت کنیم.
البته همیشه تاجر منصف هم وجود داره. این نکته رو نباید فراموش کرد. دی:
پاسخ:

پس تجارته!

۲۱ دی ۹۴ ، ۰۵:۵۷ خرید اینترنتی
جدی نگیرشون ! اینا جز چرت و پرت خوندن که کاری بلد نیستن . 

اگه دوست داشتی این فروشگاه مارو لینک کن ، کمک بزرگیه ! ممنون
پاسخ:

البته خیلی هم چرت و پرت نمیخونن ها ! بیشتر آهنگاشون و دوس دارم

اصن مشکل من با سایر انواع موسیقی بجز سنتی همینه دیگه..نمیتونم با اشعارش کنار بیام :))))
پاسخ:

شعر باید مفهوم داشته باشه، من به متن شعر بیشتر اهمیت میدم تا موسیقیش

بابا این بیچاره ها فقط خوندن
باید شاعر رو بزنی له کنی

آرام باش عجیجیم
:))


شادزی
پاسخ:

من آرومم! فقط دستم به شاعرشون نمیرسه :/

یه تشکری بکنم بابت قالب
چشام داش کور میشد با قبلی:)))

من خیلی وق پیش همون اولین باری که گوشش دادم این معضلم شد که به چشماتم خیلی میاد چیه دقیقا؟!
خودتو درگیز نکن به نتیجه نمیرسی:|))))
پاسخ:

خواهش، کار پلاک هفته :)

0_o

۲۱ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۰ شقایق رمضان پور
زیاد بهشون کاری نداشته باش!!بذار یه چی بگن خوش باشن خودشون:)
پاسخ:

کاری ندارم! خوش باشن ;)

کلا خیلی دقت نکنید
بعضا خودشون هم نمیفهمن چی خوندن
پاسخ:

خخخخ

۲۳ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۵ روزمرگی ...
:)))
پاسخ:
:)))
:))
توی ریز این آهنگ ها وارد شی باید اکثرا بخندی!
برای منم سوال بود که چه ربطی به چشماش داره!
پاسخ:
پس واسه شمام سوال بوده :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">