طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من و داداشام

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ق.ظ

1_داداش بزرگه: مگه دوباره قراره تو خونه مراسم بگیرین؟

من: نه! چطور؟

داداش بزرگه: پس این همه شیرین عسل و واسه چی خریدین؟

من: همینجوری خریدیم خودمون بخوریم!

داداش کوچیکه: واسه چی بهش میگی خب الآن میره همه شو تموم میکنه :/

من: چیه نکنه خودت واسشون نقشه داری؟؟ ;)

داداش کوچیکه: نه :|

 

2_میخوام نماز بخونم، داداش بزرگه میگه: پرادو !

من: چی؟ پرادو؟؟

داداش بزرگه: آره پرادو :)

و من در این لحظه متوجه میشم منظورش اینه که سر نماز دعا کن من پرادو بخرم!

من: سقف آرزوهاتو ببر بالاتر! پرادو چیه آخه؟

داداش بزرگه: ها ! جیپ هامر :دی

من: خخخخخخ

داداش بزرگه در حالی که داره میره بیرون : میلیارد !!

من: باشه :))))

 

3_اومدم نشستم سر سفره شام، داداش کوچیکه میگه: غر بزن!

من :|

داداش کوچیکه اشاره میکنه به بشقاب غذام و میگه: غر بزن غر بزن!!

من: حالا یه دونه آلو اشکالی نداره :/

لازم به توضیحه که من تو فسنجون همیشه دنبال گوشتای قلقلیشم، ولی گاهی میبینم اونی که من گوشت پنداشتم آلو بوده و بدجوری میخوره تو ذوقم، داداش کوچیکه برعکس منه و گوشت دوست نداره و به امید یافتن آلو به گوشت میرسه!

واسه همین من به مامانم گفته بودم(در واقع غر زده بودم) که من تو فسنجون آلو دوست ندارم، خب چرا وقتی پسرت گوشت دوست نداره براش گوشت میذاری واسه من کم میذاری؟ خو واسه هر کی هر چی دوس داره بذار :/

البته اینم بگما من درکل گوشت دوس ندارم اما گوشت چرخ کرده دوس دارم! و آلو دوس دارم ولی تو فسنجون آلو دوس ندارم

خب پس کی این مادرا باید یاد بگیرن که بچه هاشون چه سلایقی دارن؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

۱۵ دی ۹۴ ، ۰۷:۵۳ لی لی (لیلی نامه)
:))))
داداشا خیلی خوبن... خدا حفظشون کنه:)
پاسخ:

آره خیلی:) آمین!

خوش اومدین :)

 

مادر من الان بعد 25 سال هنو زتو مهمونیا سوالاتی میپرسه که واقعا حس میکنم همین الان از پرورشگاه اومدم
یه عمره من بادمجون دوست ندارم و نمیخورمو بخورمم که عمرا بخورم افت میزنم
بعد یهو جلو میزبان میگه
اا تو بادمجون دوست نداشتی؟!
0_________o

شادزی
پاسخ:

:)))))))))

ماهن این مامانا :*

چشمام سیاهی رفت بابا
سپید کن خونه تو :)

پاسخ:

نمیدونم چطوری رنگ قالبمو عوض کنم :(

شما بلدین؟؟

مگهه تو فسنجون شما الو میکنییییین O_OO_o

شیرین عسل خیلی دوس داشت:دی

پاسخ:

آلو میریزیم!

هیچی دیگه همین
سفارش دیگه ای نبود؟
گوش زد میکنم خدمتشون

پاسخ:

شما مشکلی دارین؟؟ دعوا دارین احیانا؟؟ :/

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۲ سرباز جامانده
شکککککک نکن داداش کوچیکت واس قسمت اول برنامه داشته. واس قسمت سومم با داداشت یجور کنار بیاین دیگ.فقط یه سوالی.فسنجونو مگ آلو میریزن توش؟
پاسخ:

:)))

ما میریزیم!

خب همون آلو منظورمه اینجوری ک شیرین میشه
ما رب انار میکنیمو گردو و حالا یا گوشت قلقلی یا مرغ!!

+راستی برا قالبتم برو قسمت فالب
بعد انخاب قالب جدید
بعد هر  قالبیو دوس داشتی بزار روش عملیات انجام بده که تغییر کنه اگرم نخواستی که بزار همونجوری باشه:)

من بیشتر عملیاتارو از وبلاگ پلاک هفت یاد گرفتم:)
پاسخ:

ما فسنجون و ترش و شیرین درست میکنیم، البته آلو بیشتر ترشش میکنه تا شیرین!

رب انار و گردو هم که جزء جدانشدنی فسنجونه خب!

مرسی از راهنماییت :)

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۵ جواد بزرگ
فسنجون با آلو؟ تجربه نکردم تا حالا، یه بار باید بپزم :)))
پاسخ:

من که خوشم نمیاد :(

پس آشپزی میکنین!

سرنوشتون چی شد شیرین عسل ها ؟! 
پاسخ:

هستن سلام دارن!! داریم میخوریمشون :دی

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۸ روزمرگی ...
1. قائمشون کنید..قبل از اینکه هر دو تا داداشتون نقشه ای طرح ریزی نکردن برای محو کردن شیرین عسلها..! :))

2. آرزوها :-)

3. مثل اینکه ریختن مخلفاتی از غذا برای کسی که اون چیز رو دوست نداره.. در بین مادران عزیز.. اپیدمی شده ها!! :))
ما نیز زخم میخوریم از این ماجرا!!! :)



در مورد آخرین سطر این پست هم عرض شود که..
+واه واه.. آخرالزمان شده ها!:|

پاسخ:

در اصل مادرم واسه من خریده!

:)

به این امید میریزن که شاید این بار و بخوریم! پس شمام زخم خورده اید :دی

:(

التماس دعا :)

شاسی بلند نبود به پزو هم راضییم :دیی


پاسخ:
پژو به نام شما ثبت شد :))))))

با راننده اش نباشه ها :دیییی

فقط مال خودم باشه :))))))))))))

یاد یه خاطره بامزه افتادم الان برای همین گفتم با راننده نباشه ها :)))))))))

پاسخ:
راننده چیه؟؟؟؟ ماشین وقتی مال خود آدمه که رانندش خودت باشی ^__^
کلا داستانهای جالبی دارین تو خونه خخخ
پاسخ:

جالب که واسه یه دقیقه شه :دی

هرگز و هیچوقت
پاسخ:

:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">