طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خانمای پر خرج و آقایون کم خرج :دی

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ق.ظ


دقت کردین که خانما چقدر مصرف گرا هستن؟؟؟

مثلا تنوع پوشاک در خانما چند برابر آقایونه، آقایون نهایت پوشاکشون پیراهن و شلواره، خیلی بخوان ناپرهیزی کنن کت هم میپوشن!! لباس عروسی و عزایی و کار و مهمونی و بیرونشون یکیه!! کفشاشون هم که همه یه مدله، شاید سرجمع دوجفت کفش داشته باشن! یکی واسه مهمونی یکی هم کفش دم دستی! حالا شاید بعضیا یه کفش اسپورت هم داشته باشن :/ لباس خونگی هم که یا زیرپوش و زیرشلواریه :دی یا اصلا لباس نمیپوشن :|

ولی خانما !!! اووووف که اصلا قابل شمارش نیست 0_o

لباس خونگی جدا، لباس بیرون جدا، لباس مهمونی جدا، لباس عروسی که خیلی هم خاصه جدا، لباس محیط کار جدا، لباس عزایی جدا، و اوووووووووو... کلی لباس دیگه!!!

کفشای خانما !! کفش راحتی جدا، کفش مجلسی جدا، کفش اسپورت جدا، کفش رو فرشی جدا، کفشای زمستونی(چکمه و پوت) جدا، صندل (رو فرشی و بیرونی) جدا، کفشایی که باید با لباسای مختلف ست بشن جدا، و اوووووووووو... کلی کفش دیگه!!!

کیف و که دیگه نگو!! کیف دستی جدا، کیف کار جدا، کیف مجلسی جدا، کوله پشتی جدا، کیف پول جدا، کیف لوازم آرایش جدا، ساک خرید جدا، کیفایی که باید با بعضی کفشا ست بشن جدا، و اوووووووووو... کلی کیف دیگه!!!

انواع و اقسام شال و روسری و مقنعه در رنگهای مختلف که اصلا آقایون این اقلام و جزو پوشاکشون ندارن!! یا مثلا انواع دامن در سایزهای مختلف یا چیزی مثل مانتو یا تونیک یا سارافون یا چادر در انواع رنگی و مشکی و چادر نماز!! آقایون کیف هم ندارن!!

تنها چیزی که مخصوص آقایونه کمربنده که اونم ممکنه خانما شده واسه تزیینی استفاده کنن، کراوات هم مخصوص آقایونه اما خب مورد استفاده همه آقایون نیست...

جورابای آقایون که کلا یه طرحه، البته اگه جوراب بپوشن! اما خانما چندین مدل جوراب دارن: جوراب کامپیوتری، جوراب پارازین، انواع جورابای روفرشی، جوراب پشمی، جوراب شیشه ای، جورابی که ست فلان کفشه و اوووووووووو... کلی جوراب دیگه!!!

انواع و اقسام گل سر و سنجاق سر و گیره مو و کیلیپس و تل و تاج و انواع کش مو و از این قبیل اجناس که مورد استفاده خانماست اما برای آقایون نیست!

انواع زیورآلات طلا و نقره و تیتانیپم و استیل و... که هرکدومش باید با یه لباس ست باشه اما آقایون این دنگ و فنگا رو ندارن، خیلی علاقمند باشن یه زنجیر دارن که گردنشون بندازن،شاااااایدم یه دستبند یا مچ بند داشته باشن، حالا انگشتر هم میتونن داشته باشن!! بماند که در بعضی از آقایون گوشواره هم دیده شده...

انواع لوازم آرایش که واسه خودش یه طوماره!! اما آقایون؟؟

جالبه حتی لوازم تحریر هم مخصوص خانماست!! آقایون نهایتش یه خودکار و یه دفتر دارن! اما خانما انواع دفتر و دفترچه و دفتر کلاسوری و انواع خودکار در رنگهای بی شمار و انواع اِتد و پاک کن و مداد تراش و لاک غلطگیر و مدادگیر مارلو :دی و حتی خود جامدادی!!

عروسک ها هم مخصوص خانماست! انواع لوازم لوکس و فانتزی و عشقولانه و مجسمه ها و ... همش مورد استفاده خانماست

حتی لوازم خانگی هم به اسم خانما تموم میشه! مثلا آقا واسه روز زن میره واسه خانمش ساندویچ ساز میگیره! حالا همه نفعش و میبرن هاا ولی مال خانمه، کلا خونه با وسایلش مال خانماست :)

 

+وای خسته شدم چقدر زیاد بود :(

همه اینا رو گفتم که بگم وقتی قراره واسه یه خانم هدیه گرفته بشه، چقدددددددددر گزینه پیش روی ماست و چقدر تنوع تو انتخاب هدیه هست!! اما خدانکنه بخوای واسه آقایون هدیه بخری :| چی میشه خرید جز جوراب؟؟؟ 0_o اونوقت میان غر هم میزنن :/

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۱۰/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۹)

خسته نباشید عرض می کنم:دی
پاسخ:

مرسی واقعا !!

۰۷ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۵ روزمرگی ...
اصن من خراب استدلالتونم! O_O
:*
پاسخ:

نه واقعا داشتین استدلالمو ؟؟!! :)

مثلا نمیشه برای آقایون ساندویچ ساز خرید؟؟؟؟
تازه اینم بگم
در اسلام زن فقط وظیفش بچه آوردن هست
خوراک و پوشاک و مسکن و تربیت فرزند هم وظیفه مرده برای زن هیچ وظیفه ای تعریف نشده جز لذت بردن از زندگی
حتی برای شیر دهی میتونه حقشو از مرد بگیره
غذاپختن وظیفه مرده
پس میشه ساندویچ ساز خرید
خخخخ
البته بعضی از قسمت های متن بالا شوخی بود..
ولی خانم ها وظیفه هدیه گرفتن از دیگران رو دارند و در مقابلش برای هدیه دادن لازم به هیچ وسیله ای ندارند خانم ها همین که محبتشون رو از مرد دریغ نکند بزرگترین هدیه ای هست که به یک مرد میدن
اما از طرف دختر به پدر هدیه اینه که کمک حال پدرش باشه و به حرفش گوش کنه
:)

پاسخ:

احسنت!! حرف حساب جواب نداره ;)

این دیدتون مال قبلا ها
یادم بندازین رفتم خونه از کمد لباس دو تا از دوستام عکس بگیرم ببینین چقدر تنوع گران تو لباس پوشیدن
خود من هم که به پای اونا نمیرسم سه تیریپ متفائت روشاخشه...کاری ندارم که دیگه پیرهن و بلوز هم تغییر میده تیپ
بعله خخخ

پاسخ:

من کلی گفتم! شما از استثنائاتین :دی شایدم یه چالش تعداد لباس و... گذاشتم :|

سلام روله

رمز دو پست پلیز اگر میشه :))

ممنون



+ رمز رو بده بیزحمت که پست ها رو یک جا بخونم با این رنگ قالبتون رسما چشمامو داری کم بینا میکنی !


پاسخ:

سلام عزیزم :)

فقط رمز خانما شامل حال شما میشه!! چون میخوام عدالت برقرار باشه ;)

ببخشید تو کلبه ما به شما بد میگذره :(

با این پستت فهمیدم من جز دسته ی آقایون محسوب میشم :دیییی

چون نه کیف جدا دارم نه کفشش نه لباسش و الی آخر :دیییی

پاسخ:

نه عزیزم شما خااااااانمی :) منتها درحد نرمالش ;)

استثنا نه..اصلا
خیلی ازمردها اینجورین
لطفا دیدتون عوض کنین
و به حرف من اعتماد
پاسخ:

اینجانب مِن باب طنز عرض کردم!!! وگرنه خودم میدونم که درحال حاضر آقایون از نظر پوشاک و زیورآلات و آرایش از خانما سبقت گرفتن ;)

واای من عاشق اون نتیجه گیری آخر شدم :))
پاسخ:

پس قبول دارین :)

۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۱:۰۵ هر روز کلی هدیه رایگان
سلام بنده که هر چیزی که بهترینهای زندگیم برام هدیه بخرند با دل و جان پذیرای اونها خواهم بود . مهم بودن اونها هست بانو . من مطمعا هستم شما هم اگر از پدر تون هدیه ای دریافت می کردید بیشتر از چه چیزی بودن اون فقط از داشتن همچنین پدری شکر می کردید . روح همه رفتگان شاد بانو . قد آرزوهایتان بلند
پاسخ:
سلام
بله حق با شماست
ممنونم
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">