طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یلدا

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۰ ب.ظ


به مناسبت امشب فال حافظ گرفتم، به نیت خودم و خواننده های عزیزم :)

 

بعد از این، دستِ من و دامنِ آن سروِ بلند

                                                    که به بالایِ چَمان، از بُن و بیخَم برکَند

 

حاجتِ مطرب و می نیست، تو بُرقع بگشا

                                                    که به رقص آوَرَدَم آتشِ رویت چو سپند

 

هیچ رویی نشود آینه ی حجله ی بخت

                                                    مگر آن روی که مالند در آن سُمِّ سمند

 

گفتم اسرار غمت هرچه بُوَد گویم فاش

                                                    صبر از این بیش ندارم، چه کنم تا کی و چند؟

 

مکُش آن آهوی مُشکین مرا، ای صیاد

                                                    شرم از آن چشم سیه دار و مبندش به کمند

 

منِ خاکی که از این در نتوانم برخاست

                                                    از کجا بوسه زنم بر لبِ آن قصرِ بلند

 

باز مَستان دل از آن گیسوی مشکین حافظ

                                                    زانکه دیوانه همان به که بُوَد اندر بند

 

 

امیدوارم به آرزوهای قشنگتون برسین :)

 

واسه همه یلدایی سرشار از اتفاقات خوب آرزو میکنم :)

شب یلدا مبارک :)

خوش بگذره ;)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۸)

بححح بححححح
یلداتون مبارک:*
پاسخ:

مرسی المی جان :)

از این عکس پروفایلت من گرخیدم :|

یلدای شما هم خوش و خرم :))
پاسخ:

ممنون :)

۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۵ روزمرگی ...
یلداتون مبارک :)
پاسخ:

متشکرم :)

صبح شب یلدا امتحان داریم خوش نمیگذره....
پاسخ:

ایشالا امتحانتون هم با نمره عالی ختم به خیر میشه :)

۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۹ پیمان کرامتی
سلام
شب یلداتون مبارک
 قشنگ بود
پاسخ:

سلام

مرسی :)

هرچند یلدامون بی هیچ اتفاق خاصی همچون شبهای معمولی دیگه گذشت ...

ولی بازم ممنون از شما و فال نیکی که برامون رفتین ...

پاسخ:

چرا؟؟ خب میرفتین پیش بزرگترای خونوادتون!!

خواهش میکنم :)

:)))
دوسش دارم :))
پاسخ:

اون بیشتر ;)

وای وای ببخشید
کلا سیستم وبلاگمو داشتم تغییر میدادم همه چیز به هم ریخته بود:)
الان میری تو لیستم:*
پاسخ:

گفتم شاید پشیمون شدی!! مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">