طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دید مثبت

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ


انگار نه انگار که تا همین یک ماه پیش اونقدر از لحاظ روحی داغون بودم که فکر میکردم افسردگی گرفتم، حالا این منم که دارم این همه پست شاد مینویسم؟؟؟

آره منم!!

هیچ چیزی عوض نشده، اما من تونستم خوبی های زندگی رو هم ببینم!! و اینجوری بدیها کمرنگ و محو شدن!!

هر حسی که به زندگیمون داریم برمیگرده به دید خودمون، این ماییم که تصمیم میگیریم چطور زندگی کنیم، شاد یا غمگین..

بهش فکر کنیم ..!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۵)

۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۰ جواد بزرگ
حقیقتاً من نمیتونم اینجوری باشم... :(
پاسخ:
آدم یه وقتایی الکی غصه میخوره، بعدش بدون این که تغییری ایجاد بشه شاد میشه! منم مثل شما بودم اما الآن به این نتیجه رسیدم که نباید الکی خودمو عذاب بدم
خوشحالم این میشنوم
موفق به کاری بزرگ شدید
و این عالیه
پس بهتر هم خواهد شد
پاسخ:

به امید خدا :)

خیلی هم عالی:)
پاسخ:

خیلی هم ممنون :)

کاملا با حرف شما موافقم
این خود انسان ها هستند که با نگرششون زندگی خودشون رو میسازند آدم هایی که همش غر میزنند تا آخر عمر نمیتونند زندگی لذت بخشی داشته باشند ولی از طرفی هم در کنار دید مثبت و زندگی لذت بخش باید اهدافمون رو هم با دغدغه دنبال بکنیم و بگردیم علایقمون رو پیدا کنیم و علاقه هامون رو به ترتیب نیاز جامعه بچینیم و بالاترینشونو انتخاب کنیم...
اینطوری افسردگی ها و بن بست های زندگی کمتر میشه و مسیر زندگی لذت بخش تر میشه...
پاسخ:

ممنون :)

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۱ روزمرگی ...
خدا رو شکر .. :)
انشاا... حالتون همیشه خوب رو به عالی باشه . . . :)


+
زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ
پرشی دارد اندازه عشق... :)
سپهری
پاسخ:

مرسی همچنین شما :)

زیبا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">