طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پسرخاله

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ


پسرخالم 10 سالشه

میگه: به ناخنات روغن تمیز کننده زدی؟؟

میگم: روغن تمیز کننده دیگه چیه؟؟ اصلا نداریم همچین چیزی :|

میگه: آخه ناخنات خیلی سفیدن!

میگم: نه چیزی به ناخنام نمیزنم :/

میگه: چقدر دستات سردن! کرم خنک کننده زدی؟؟

میگم: آخه کرم خنک کننده؟؟ :| نخیر من هیچی به دستام نزدم :/

 

یعنی من اونقدر پیشرفته ام که از لوازم آرایشی استفاده میکنم که هنوز اختراع نشدن حتی !!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۶)

۲۷ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۸ روزمرگی ...
نه .. پسر خالتون سن عقلی شون اونقدر جلوتر از سن تقویمی‌شونه که میدونن در آینده همچین لوازمی مورد درخواست و نیاز خانم ها خواهد بود! :)

+خدا حفظش کنه :)
پاسخ:

واقعا ؟؟!

مرسی :)

تنها نتیجه ای که گرفتم این بود که ناخنهای شما سفیدهستند!!
پاسخ:

عجب !!

واقعا دنیای بچه ها چه قدر با دنیا ما فرق داره
کرم خنک کننده
کاش کرم گرم کنند هم میبود میزدیم دستامون یه کم گرم میشد:)تو این سرما
پاسخ:

خیلی

فکر خوبیه ;)

پسرخاله بیکاری داری..بهش بگو جای این حرفها بشین درست بخون
پاسخ:

همین و بگو :|

خدا حفظتون کنه
پاسخ:

مرسی :)

همچنین شما و خونوادتون رو

بچه های امروزی سرش تو همه جا و همه چیه!!
پاسخ:

آره واقعا :/

خوش اومدی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">