طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

انگشتر

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ب.ظ


صحبت های من و مامان:

 

من: مامان این انگشترت خیلی قشنگه خیلی بهت میاد همیشه دستت کن:)

مامان: ببین اندازه تو میشه؟

من: آره

مامان: بزرگ نیست؟

من: نه!

مامان: میخوای مال تو

من: نه مامان این مال توئه!

مامان: دستت باشه!!

من: نه به تو بیشتر میاد :)

مامان: پشیمون میشی ها !!

من: نه :)

 

یعنی من یه همچین دختر چشم و دل سیری ام ;)

انگشتر طلا هم که بهم تعارف بشه میگم نمیخوام :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۸)

اینکه یه خانوم از طلا چشم پوشی کنه واقعا کار عجیب
و در عین حال بزرگیه :دی 
پاسخ:

قدرمو نمیدونن که!!

خیلی خوش اومدین :)

خخخخ
دم شما گرم
چه مامان مهربونی
پاسخ:

شما لطف دارید :)

مچکرم:)
پاسخ:
:-)
تعارف بوده باو
پاسخ:

نه باو !!

آفرین دختر خوب
پاسخ:

قابلی نداره :))

واقعن ؟؟؟

یعنی از طلا چشم پوشی کردی ؟؟؟(:(:(:

مگه ممکنه ؟

مگه نگفتی خانومی و مرد نیستی ؟

پس چه معنائی داره آدم خانوم باشه و از طلا و جواهر چشم پوشی بکنه ...

پاسخ:

وقتی طلا مال مادر آدم باشه چشم پوشی آسونه! اما اگه مال مادرشوهر باشه نمیشه ازش گذشت :)))))))

۰۲ دی ۹۴ ، ۰۳:۰۵ سرباز جامانده
خخخخخخ قدر مادرتو بدون.من و مامانم یدونه انگشتر نقره از نجف خریدیم بعد قرار شد مشترکی دستمون کنیم بعد من زیاد چیزی ب خودم آویزون نمیکنم انگشترو دادم مامانم بعد چند ماه گفتم میخوامش عاقااااا ب زوور راضی شد بده
پاسخ:

:)))

منم 1 انگشتر نقره درّ نجف از نجف خریده بودم گمش کردم:( اصلا اهل گم کردن وسایلم نیستما ولی اینو گم کردم

۰۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۰ سرباز جامانده
آخی چ بد.منم نزدیک بود این انگشتره رو گم کنم ولی مامانم گشت پیداش کرد
پاسخ:

داغ دلم تازه شد :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">