طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

کلبه عجایب!!

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ق.ظ


بله دوستان!

من توی این کلبه تنها نیستم

دوستانی اینجا زندگی میکنن که میخوان به شما خوش آمد بگن:)

برای آشنایی با این عزیزان به ادامه مطلب برید

 

 

 

معرفی میکنم:

.

.

سیب زمینی فضایی!!

ما تو کلبه دو پا صداش میکنیم:))

 

نفر بعد:

.

.

جناب گوجه فرنگی!!

 

 

اینجا وقتیه که به افق خیره میشه ;)

 

 

بینی ایشون یه مقدار انحراف به چپ داره که تو اسلاید بعدی مشاهده میکنید :دی

در اسرع وقت قراره بینیشون رو عمل کنیم

اگر دوستان متخصص خبره ای میشناسن لطفا معرفی کنن :)

 

و نفر آخر:

.

.

پرتقال شیطون!!

 

اینجا داره چشمک میزنه ;)

 

 

اینم نمای رو به رویی لبخندشه :)

 

 

و از اونجایی که ایشون خیلی خودشیفته تشریف دارن، اصرار داشت که عکس آتلیه ایش رو هم بذارم

 

 

 

+پینوشت:دوستان اگه عکسا بی کیفیتن ببخشید

اینا رو قبلا گرفته بودم، اگه میدونستم قراره تو وبلاگم بذارمشون با دوربین بهتری میگرفتم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
اَسی ...

نظرات  (۴)

۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۰ روزمرگی ...
گفته بودین "این کاره" هستینا ! :|
الان باور کردم :)
پاسخ:
دیگه دیگه :)
متشکرم از معرفی دوستان
روحمون شاد فرمودند خخخخخ
پاسخ:

خواهش!

روحتون شاد خخخخ

سلام برام اسمتون خیلی جالبه فک میکردم پسر باشید
دوستانتون هم جالب بودن
پاسخ:

اول اسمم فتحه داره!

جالبی از خودتونه ;)

خوش اومدین :)

جالب بود:-)
هنوز دوستانتون مجرد تشریف دارن!؟اگه مجردهستند یه چندتا مثل خودشون پیدا کنیدو براشون برید خواستگاری!!
پاسخ:

متاسفانه دیگه در قید حیات نیستن :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">