طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

جییییغ بنفش!!

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ

دو ماه پیش داشتم تو اتاق لباسم و عوض میکردم همش حواسم به این بود که یه وقت کسی نیاد! یهو دیدم مامانم اومده جلوی در اتاق داره نگام میکنه!

چنان جیغی زدم که الآن که یادش میفتم وحشت میکنم! در عمرم هیچ وقت چنین جیغی رو نشنیده بودم حتی تو فیلما ! طوری که خودمم ترسیدم ! فکر میکردم صدا از یکی دیگست ، نمیتونستم تشخیص بدم که صدای جیغ خودمه ، خیلی خیلی ترسیده بودم و همین باعث میشد بیشتر و بلندتر جیغ بکشم!!!!! اینقدر جیغم ادامه دار بود که مامانم میگه صورتم کبود شده بوده!

مامانم همینطور ماتش برده بود و نگام میکرد! بعد که متوجه شدم صدای جیغ از طرف خودمه جلوی دهنم و گرفتم و پریدم بغل مامانم و شروع کردیم به خندیدن ، خنده ی کوتاهی که تبدیل به گریه ی هر دو مون شد:(

 

+پینوشت:نه که فکر کنین اومدن مامانم اینقدر جیغ زدن داشته باشه، از این که دیدم اومده و این درحالی بود که انتظارشو نداشتم، شدیدا شوکه شدم

هرگز چنین جیغی در تاریخ ثبت نشده و از این به بعد هم نخواهد شد...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
اَسی ...

نظرات  (۸)

یه لحظه فکر کردم داشتی چکار می کردی که کارت به جیغ زدن رسید!!
میگم اسم وبت بزاری کلبه خاطرات بهتر نیست!!
پاسخ:

نزدیک بود سکته کنم !! :((

قشنگه، اما از اون لحاظ که یهویی طلوع کردم و وب زدم اینو گذاشتم :) ;)

خنده و بعدش گریه؟
عجیبا قریبا
خدایا شکرت خخ
پاسخ:

اصن یه وضعی :|

جیغ بنفش رو منم گاهی میکشیدم نه از ترس 
برای اینکه بغضم رو صاف کنم
پاسخ:

صاف کردن بغض؟؟ تا حالا امتحان نکردم!

خوبه که دیگه نمیکشی ;)

خوش اومدی :)

اینقدر بدم میاد وقتی دارم لباس عوض میکنم یکی بیاد توی اتاق 
پاسخ:

منم خیلی :/

خوش اومدی:)

هییین نکنه عاشخ شد؟
میگن اگه بخندی بعد گریه کنی ینی عاشخ شدی:دی
پاسخ:

واقعا ؟؟!! 0_o

۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۱ بانوی آذری
پس جیغ شما اولین جیغ ثبت شده تو تاریخه:))
جلل الخالق :)
پاسخ:

اولین و آخرین ;)

خوش اومدین :)

موقع دیدن سوسک
موقع دیدن گربه
موقع دیدن سگ
موقع دیدن موش و هزار پا
موقع پخ کردن افراد مریض
موقع دیدن هر حیوان و حشره ای که کمی از مورچه بزرگتر باشه از این جیغا میزنم البته نه در حدی که صورتم کبود بشه:|
جیغ صورتی مایل به بنفش
+ضمنا دنبال شدید:)
پاسخ:

منم دقیقا همین طورم!

مرسی

خوش اومدید :)

خدارو شکر ما عاقایون از این مشکلات نداریم ...خخخخخخخخ

یعنی نمیدونیم جیغ چیه ! چه برسه به اینکه بخوایم رنگشم بکنیم ...(:

پاسخ:

واقعا این یکی از مزایای آقایونه ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">