طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مینیکس

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ق.ظ

یکی از انگیزه های من از وبلاگ زدن این بود که این مطلب و توش بنویسم!!!

چون واقعا حیفم اومد واستون تعریف نکنم ...

مکالمه من و دوستم:

 

دوستم: یه دختره تو فیلم گوزل هست اسمش آیسو، مینیکسای صورتش عند توئه!

من: مینیکس چیه اونوقت؟؟

دوستم: گرفتی ما رو؟؟ یعنی تو واقعا نمیدونی مینیکس چیه؟!!!

من: اون میمیکه :/

دوستم: باشه، میمیکای صورتش :/

من: میمیکا نه، میمیک صورتش

 

آخرم قبول نکرد و شرط بست که حق با اونه :|

 

رفتم قضیه این سوتی رو واسه یکی تعریف کردم

میپرسه: حالا میمیک کجای صورت هست؟؟ 0_o

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۴
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

:-))
پاسخ:
چه عجب ما خنده شما رو دیدیم :)
میگفتین خب از خودت بگو..هواچیجوریه خخخ
پاسخ:
اون موقع حواسم نبود :)))))))))

تا تو باشی دفعه دیگه سوتی دیگران رو پیش این و اون لو ندی :دیییییییی


پاسخ:
تو منو زدی :(

کی من ؟:دی

یا خدا کی ؟

من اصلا جون دارم تو رو بزنم ؟:))

من دست به زن ندارم الکی بنآمم نکهه !:دی (کردی نمیگم خواستی از دوست شباهنگ بپرس :دی)

پاسخ:
منو دعوا کردی :(
واااا ینی میمیک صورت نشنیده بودن تاحالا ؟! :))))
پاسخ:
شدیدا اصرار رو مینیکس داشتن!! :))

پشه منو نیش زد منو خوردددد :)))

من نزدم منننن دعوات نکردم :دی

برو مسواک بزن بخواب  روله من دعوات نکردم:))

منم وقت داروم نزدیکه برسه که برم بخوابم :))

دیدی چی شد به اینجا هم رحم نکرد باران چت روم شد مثل وب زی زی :))

خدا به داد وبت برسه از این به بعد :))

به داد خواننده های وبنویست بیشتر:))

گود نایت :**



پاسخ:

اگه بری گریه میکنم :,(

خدایی اون بچه هه خیلی بامزست! یه پسره اداشو درآورده آخر خندست:))))

 عزیزم این چه حرفیه؟؟من خوشحال میشم بیای، منت گذاشتی

شبت بخیر :**

اینهمه مطلب رو خوندم ، بالاخره نفهمیدم ممیکای صورت آدم کجاشه ؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:

همون دور و براش باید باشه خخخخخخخخ

راستی اسی جان،

اجازه هست آدرس وبلاگتون رو توی لینک دوستام اضافه کنم ؟

پاسخ:

اجازه؟؟؟!!

نفرمایید

منت به سرم میذارید

:)))))))))))))))))))))))))))))))

پاسخ:

از امروز یه لغت به دایره لغاتت اضافه شد :))))

۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۶ روزمرگی ...
عجب انگیزه ای ! :)))

+ حالا کجای صورت هست.. این میمیک ؟؟! (-_-)
پاسخ:

فکر کنم پشت صورت باشه :|

۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۸ مستر نیمــا .
حالا این صورت که میگن میمیک داره کجا هست؟ :)))
پاسخ:

راستش وقتی اعتماد به نفسشون و دیدم خودمم شک کردم که کجاست 0_o

اخیی:))) درک میکنم حالتو الان:))
پاسخ:

ممنونم

من فقط به امید شماها زنده م -_-

همسر من و من کاملا وبلاگ خود را دوست دارم و بسیاری از آنها را پیدا می کنند
پست شما دقیقا من دنبالش هستم آیا شما پیشنهاد می کنید؟
نویسندگان مهمان برای نوشتن مطالب با توجه به نیازهای شما؟ من نمیتوانم پست بزنم یا بیشتر درباره آن توضیح دهم
موضوعاتی که در اینجا می نویسید باز هم، سایت بسیار جذاب!
پاسخ:
معرفی میکنم: ایشون هرزنامه جدید هستن، ورژن فارسیش! :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">