طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

جارو برقی

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ب.ظ


پنج سال پیش مامان و بابا رفته بودن کربلا

وقتی زمان برگشتشون نزدیک شد، خاله و زنداییم اومدن خونمون که باهم خونه رو تمیز و مرتب کنیم

خالم به من گفت تو خونه رو جارو برقی بکش

من تا اون روز اصلا به جارو برقی دست نزده بودم!! اما به روی خودم نیاوردم و سریع رفتم جارو رو آوردم و لوله هاشو وصل کردم و شروع کردم به جارو زدن

هرچی جارو میزدم میدیدم فرشا تمیز نمیشن! آشغالا از جارو فرار میکردن!!

منم مثل شکارچیا دنبال آشغالا میدویدم و میخواستم گیرشون بندازم! اما فایده ای نداشت

سر جارو رو گرفتم جلوی دستم دیدم عه!!

جارو به جای مکش داره فوت میکنه 0_o

به خالم گفتم مثل این که جارومون خراب شده همش فوت میکنه :(

خالم اومد دید درست میگم، یه نگاه به جارو انداخت، بعد متوجه شد سمت دیگه ی جارو شدیدا مکش داره!!! معلوم شد من لوله رو اشتباهی جا زدم:))))))))

لازم به توضیحه که تو جاروبرقی ما، اون قسمت جلویی جارو که محل نصب لوله ست با قسمت پشت جارو برقی که باد گرم بیرون میده دقیقا یک شکله

و در این لحظه بود که خاله و زندایی از شدت کدبانوگری من به وجد اومدن و قهقهه سردادن!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۴
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

امیدوارم خونه شوهر نشه محل آزمایشات ویادگیری!
پاسخ:

ها؟؟ چی میگه؟؟!! 0_o

آیکون سوت بلبلی

آخی..پس کتابچه سوتی هستین واسه خودتون خخخ
پاسخ:

ابدا !!

من کاملا کتمان میکنم :/

۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۸:۴۷ روزمرگی ...
پس.. از هر انگشتتون یه هنر میباره ! :))
پاسخ:

یه هنر؟؟ :/

خیلی بیشتره !!

اولش گفتم چه عالی ! آدم بار اولش باشه و اینطور خوب و فرز کار کنه خیلی عالیه !

ولی خب ، مشکلی نیست ، فقط پنجاه سانت اشتباه شده ...اونم خیلی مهم نیست . مهم اینه که تونستی جارو رو روشن کنی !!!!

پاسخ:

:))

ممنونم که این همه امید میدین، حالا دیگه میتونم کوه و از جا بکنم ;)

۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۹ روزمرگی ...
اگه شما هم از اون منظری که من به مقوله "بارش هنر از انگشتاتون" نگاه میکنم.. نگاه کنید.. پی میبرید که همین بارش یک هنر از هر انگشت هم خیلی زیاده !! :))))
پاسخ:
مگه شما از چه منظری به این مقوله نگاه میکنید؟؟؟ O_O
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۸ روزمرگی ...
هنر خرابکاری دیگه :|
روزمرگی با چهره ای شطرنجی (-_-)

اون از سبزی پاک کردنتون .. این از جارو کشیدنتون! :| :)))
پاسخ:

بااااشه:/

اگه دیگه از هنرام گفتم :///

۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۵ روزمرگی ...
یا خدااا! مگه بازم هنری(از اون منظر یاد شده) دارید که نگفته باشید ؟! :| :/
:))))
پاسخ:

اصرار نکنید

نِهههه مــــــــــی گمممممم ://

۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۲ روزمرگی ...
باشه اصرار نمیکنم..
عضی از هنر های آدم تو سینه خودش بمونه بهتره.. قدر هنر رو فقط یه هنرمند میدونه و بس! ;) :)))
پاسخ:
باشه! نوبت ما هم میرسه!
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۸ روزمرگی ...
نفرمائید.. اصن تسلیم :|
پاسخ:

هورااااااا پیروز میدان شدم :))))))

شکستتون دادم!! ;)

۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۱ روزمرگی ...
مگه مسابقه میدادیم که پیروز میدان شدین ؟! :))))

به هر حال تبریک میگم.. ایشالا پیروزی هاتون مداوم باشن :))
پاسخ:

مرسی:)

ایشالا قسمت شما بشه :دی

۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۴ روزمرگی ...
الگوی ما "پوریای ولی" هستش..
کلا پیروز نمیشیم ما :))
پاسخ:

اینجوریاست؟؟ :/

۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۲ روزمرگی ...
:))
پاسخ:
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">